Mπλοκάρει με ΝΟΤΑΜ η Αθήνα τα τουρκικά γεωτρύπανα, στο ΝΑ Αιγαίο για όλο το καλοκαίρι. - Ο θυμωμένος Έλληνας





Η Ελλάδα βλέποντας την τάση συνεχούς κλιμάκωσης της Τουρκίας αποφάσισε να μπλοκάρει με ΝΟΤΑΜ περιοχές στο ΝΑ Αιγαίο προκειμένου να αποφύγει κάθοδο του τουρκικού γεωτρύπανου.

Συγκεκριμένα, η Αθήνα «κλειδώνει» πέντε περιοχές στο τρίγωνο ανάμεσα σε Ρόδο, Καστελόριζο και Κάρπαθο για όλο το καλοκαίρι και συγκεκριμένα από τις 21 Ιουνίου έως τις 7 Σεπτεμβρίου.

Η Αθήνα μπλοκάρει Τσεσμέ και Alparslan
Όπως μετέδωσε το MEGA και ο Μαρίνος Γκασιάμης κατ ’αποκλειστικότητα, η Αθήνα «κλείνει» με ΝΟΤΑΜ τις παραπάνω θαλάσσιες περιοχές από 21 Ιουνίου ως 7 Σεπτεμβρίου, προσπαθώντας να απαντήσει σε πιθανές πορείες που μπορεί να ακολουθήσει το ωκεανογραφικό Τσεσμέ και το νέο πλωτό γεωτρύπανο της Άγκυρας, το Alparslan, στην περίπτωση που βγει στο Αιγαίο.

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως θα πραγματοποιηθούν ασκήσεις του Πολεμικού Ναυτικού και της Πολεμικής Αεροπορίας.

Το Alparslan είναι το τελευταίο πλωτό γεωτρύπανο που απέκτησε η Τουρκία, το τέταρτο που διαθέτει πλέον η Άγκυρα. Αν και το ενδιαφέρον της Τουρκίας στρέφεται πρωτίστως στην εξόρυξη κοιτάσματος 540 δισεκατομμυρίων κυβικών μέτρων φυσικού αερίου στη Μαύρη Θάλασσα, δημιουργείται «θόρυβος» πως μπορεί και αυτό να βγει στο Αιγαίο.

Το Alparslan ναυπηγήθηκε στη Νότια Κορέα. Το πλοίο έχει τη δυνατότητα να κατέβει σε βάθος 12.200 μέτρων για γεώτρηση και να λειτουργήσει σε βάθος 3.600 μέτρων. Θα έχει πλήρωμα 200 ατόμων και είναι εξοπλισμένο με προηγμένη τεχνολογία 7ης γενιάς.

Η ένταση κορυφώνεται και στις δύο πλευρές του Αιγαίου και το καλοκαίρι προμηνύεται θερμό. Οι τόνοι της ρητορικής έχουν οξυνθεί και οι αναφορές σε βάρος της ελληνικής κυριαρχίας έχουν πολλαπλασιαστεί.

Αναμένεται με ενδιαφέρον η συνάντηση Κυριάκου Μητσοτάκη και Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στη Σύνοδο Κορυφής των κρατών-μελών του ΝΑΤΟ στη Μαδρίτη, μέσα σε αυτό το κλίμα, που είναι «πολύ πιο επικίνδυνο σε σχέση με την εποχή της κρίσης στα Ίμια», αν αληθεύουν οι πληροφορίες ανταποκριτών από την Κωνσταντινούπολη.


Η Τουρκία έβγαλε και το Τσεσμέ
Ταυτόχρονα, η Τουρκία έβγαλε και το ερευνητικό σκάφος «Τσεσμέ» σε περιοχές που έχουν δεσμευθεί με παράνομες Navtex.

Από προχθές το μεσημέρι, συγκεκριμένα, το ερευνητικό σκάφος «Τσεσμέ» κινείται σε μία από τις δύο περιοχές που έχει δεσμεύσει η Τουρκία με παράνομη Navtex.

Συγκεκριμένα κινείται στην ανατολική περιοχή και παρακολουθείται από μέσα τόσο του Πολεμικού Ναυτικού όσο και του Λιμενικού.

Σε συνέχεια αυτής της ενέργειας και της κλιμακούμενης έντασης, η Αθήνα «κλείδωσε» με ΝΟΤΑΜ ένα από τα πιο καυτά σημεία που ενδέχεται να κινηθεί το τέταρτο πλωτό γεωτρύπανο της Τουρκίας.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 322 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ......ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τζιχαντιστές αποκεφάλισαν σε γήπεδο 50 άνδρες και αγόρια και στην συνέχεια τους τεμάχισαν

Εκλογές ΗΠΑ: Επικυρώθηκε η νίκη Μπάιντεν στην Τζόρτζια.| Ο θυμωμένος Έλληνας

Στα 12 ναυτικά μίλια από τη Ρόδο το Oruc Reis θυμίζοντας μας τις “πρώην κόκκινες γραμμές"...

Έξι μήνες μπάχαλου - Πανικόβλητη η κυβέρνηση επανιδρύει το υπουργείο για τη μεταναστευτική πολιτική

Τι είναι η μέθοδος mRNA που μας έδωσε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Αλλάζει το ανθρώπινο DNA;|Ο θυμωμένος Έλληνας

Οι τούρκοι πειρατές του Αιγαίου

Καρυάτιδες:Η λέξη “Καρυάτις” στα αρχαία Ελληνικά, σημαίνει “κόρη από τις Καρυές”, μια αρχαία πόλη στις πλαγιές του Πάρνωνα, κοντά στη Σπάρτη.Η ιστορία τους!

Τουρκικής ιδιοκτησίας η BioNTech που ανακάλυψε με την Pfizer το πρώτο δυτικό εμβόλιο κατά του κορωνοϊού| Ο θυμωμένος Έλληνας

19το.. Συνέδριο ΚΚΕ: «Αν Γίνει Πόλεμος Με Τουρκία, Εμείς Θα Χτυπήσουμε Την Ελληνική Αστική Τάξη»