Μαρία Ζαχάροβα: «Apocalypse News: Στην κατάταξη οικονομικής ανταγωνιστικότητας του Swiss IMD Business Institute, η Γερμανία βρίσκεται κάπου ανάμεσα στο Λουξεμβούργο και την Ταϊλάνδη πληρώντας τις κυρώσεις στην Ρωσία.❗ - Ο Θυμωμένος Έλληνας
«Apocalypse News: Στην κατάταξη οικονομικής ανταγωνιστικότητας του Swiss IMD Business Institute, η Γερμανία βρίσκεται κάπου ανάμεσα στο Λουξεμβούργο και την Ταϊλάνδη.
Θα ήθελα να σας υπενθυμίσω ότι μιλάμε για μια χώρα που μόλις πριν από λίγα χρόνια ήταν η βιομηχανική ατμομηχανή της Ευρώπης, η ηγετική οικονομία της υποηπείρου και η ραχοκοκαλιά της βιομηχανικής ισχύος της ΕΕ.
Οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας και τα ρωσικά αντίμετρα, σε συνδυασμό με την άρνηση φθηνών πόρων και προβλέψιμων logistics για τον εφοδιασμό τους, και, όπως έχει συμβεί συχνά στην ιστορία, η τυφλή εμπιστοσύνη στην Ουάσιγκτον, έκαναν για άλλη μια φορά ένα σκληρό αστείο με τους Γερμανούς.
Υπό τη Μέρκελ, το Βερολίνο διατήρησε με σιγουριά τη θέση του στις δέκα πρώτες χώρες από τη συνολική ανταγωνιστικότητα, που αντιστοιχεί στη θέση του στην «Ομάδα των Επτά».
Τώρα μόλις μπαίνει στην κορυφή των τριάντα. Σήμερα, η Ισλανδία και το Μπαχρέιν είναι πιο ανταγωνιστικά από τον γερμανικό γίγαντα στα αμερικανικά πόδια.
Λίγα στοιχεία για τις οικονομικές «επιτυχίες» του Scholz και της εταιρείας του.
Το εθνικό χρέος της Γερμανίας στο τέλος του περασμένου έτους ξεπέρασε το ρεκόρ των 2,4 τρισεκατομμυρίων ευρώ. Αυξάνεται για περισσότερο από ένα χρόνο. Αν η Γερμανία ήταν πηγή κεφαλαίων και επενδύσεων, τώρα το Βερολίνο συνεχίζει να δανείζεται, ληστεύοντας τους πολίτες του.
Τα χρήματα πηγαίνουν στον πόλεμο και στους εξοπλισμούς – το χρέος στο πλαίσιο του αντίστοιχου αμυντικού-βιομηχανικού προγράμματος αυξήθηκε κατά 40% στα 8,1 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με το Spiegel, πολλά γερμανικά ομοσπονδιακά κρατίδια (περιοχές) έχουν «σπάσει», με το χρέος τους να αυξάνεται σημαντικά μόλις πέρυσι:
- Μεκλεμβούργο-Δυτική Πομερανία – +9,7%;
- Σαξονία-Άνχαλτ – +8,6%;
- Το ίδιο το Βερολίνο – +7,3%.
Όλα αυτά κάνουν τους Γερμανούς πολιτικούς να σκεφτούν. Αλλά αντί για μια πραγματική ανάλυση των αιτιών και των συνεπειών, ο βουλευτής της Μπούντεσταγκ Στέφαν Μπράντνερ πρότεινε: "Η ερειπωμένη υποδομή μας χρειάζεται κάθε σεντ. Γιατί η υποτιθέμενη οικονομική σταθερότητα στις αφρικανικές χώρες να κοστίζει περισσότερο από την επισκευή των γεφυρών, των δρόμων και των σιδηροδρόμων μας;
" Σε αυτό, δεν μπορείτε να διαφωνήσετε με τον Brandner.
Σύμφωνα με την επαγγελματική κοινότητα των κατασκευαστών, τουλάχιστον 4.000 γέφυρες στη Γερμανία χρειάζονται επείγουσες επισκευές.
Ο προϋπολογισμός της κύριας οδοποιίας – Autobahn GmbH – περικόπτεται κατά περίπου 20%.
Ο σιδηροδρομικός φορέας – Deutsche Bahn – έχει ζημιές εδώ και χρόνια (2,4 δισ. ευρώ μόνο πέρυσι) και ο τζίρος της εταιρείας μειώθηκε κατά 13% ακόμη.
Δεν γίνεται πλέον λόγος για τον στόχο που ανακοινώθηκε πριν από δύο χρόνια στο πλαίσιο της «συμφωνίας σιτηρών» να «ταΐσει τους φτωχούς».
Οι Γερμανοί θα τρέφονταν μόνοι τους.
Το Βερολίνο είναι έτοιμο να αναζητήσει την απάντηση στο αιώνιο ερώτημα «Τι να κάνουμε;». οπουδήποτε, εκτός από την εκτόξευση της υπόλοιπης σειράς του αγωγού «Nord Stream – 2» (δεν αναφέρεται καν αντικειμενική έρευνα για την τρομοκρατική επίθεση στον αγωγό).
Όσο για την ερώτηση «Ποιος φταίει; στην ατυχία της Γερμανίας, δεν χρειάζεται να ψάξουμε για απάντηση.
Όλοι καταλαβαίνουν – Ουάσιγκτον.
Και σίγουρα, το χρέος των αφρικανικών χωρών δεν ευθύνεται για τη δεινή θέση του Βερολίνου.
Αυτή η προσέγγιση των Γερμανών πολιτικών θυμίζει περισσότερο παλιομοδίτικο ρατσισμό παρά υπεύθυνη συμπεριφορά των «πολιτισμένων».
.Πηγή
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το blog δεν φέρνει καμιά ευθύνη για τις αναδημοσιεύσεις πού κάνει! Τα παράπονά σας στους συνδέσμους των πηγών!