Πειρατεία σε ελληνόκτητο πλοίο στον Κόλπο του Ομάν - Ο Θυμωμένος Έλληνας


Ανάμεσα στο πλήρωμα είναι και ένας Έλληνας ναυτικός - Σε περιπέτειες και πέρυσι το πλοίο όταν είχε κατασχεθεί για διαφορετικούς λόγους από τις αμερικανικές αρχές
Πειρατεία σημειώθηκε σε ελληνόκτητο τάνκερ με ξένη σημαία στον Κόλπο του Ομάν.

Ανάμεσα στο πλήρωμα είναι και ένας Έλληνας ναυτικός.



Στο πλοίο εισέβαλαν σήμερα το πρωί έξι άνδρες με στρατιωτικές στολές, καλύπτοντας τις κάμερες παρακολούθησης καθώς επιβιβάζονταν. Αυτό αναφέρει η ιδιωτική εταιρεία ασφαλείας Ambrey.

Το πλοίο είχε μόλις βγει από τα στενά του Κόλπου του Ομάν, δηλαδή μεταξύ της περιοχής του Ιράν και του Κατάρ, στον Περσικό Κόλπο.

Η πληροφορία επιβεβαιώνεται από το υπουργείο Ναυτιλίας.

Σύμφωνα με το Associated Press, πρόκειται για το πλοίο St. Nikolas που παλιότερα ήταν γνωστό ως Suez Rajan, της ελληνικής ναυτιλιακής εταιρείας Empire Navigation, συμφερόντων Σταμάτη Μόλαρη. Σε δήλωσή της στο AP, η εταιρεία, με έδρα την Αθήνα, επιβεβαίωσε ότι έχασε την επαφή με το πλοίο ενώ έκανε γνωστό ότι έχει 19 άτομα πλήρωμα (18 από τις Φιλιππίνες και ένα από την Ελλάδα), χωρίς ωστόσο να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για το συμβάν.

Με παρελθόν, είχε κατασχεθεί από τις ΗΠΑ

Το δεξαμενόπλοιο St Nikolas μετέφερε ιρακινό πετρέλαιο. Το σκάφος, προηγουμένως ονομαζόταν Suez Rajan και κατασχέθηκε από τις αμερικανικές αρχές πέρυσι για τη μεταφορά ιρανικού πετρελαίου, πυροδοτώντας μια αντίποινα κατάσχεση από το Ιράν ενός δεξαμενόπλοιου που μετέφερε πετρέλαιο από το Κουβέιτ για την αμερικανική εταιρεία Chevron.

Η Empire Navigation, η ιδιοκτήτρια του St Nikolas με έδρα την Ελλάδα, ανακοίνωσε τον Οκτώβριο ότι είχε διευθετήσει μια διαφωνία με το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ σχετικά με τη συμμετοχή του πλοίου στην παραβίαση του καθεστώτος κυρώσεων των ΗΠΑ.

Το πλοίο είναι ένα δεξαμενόπλοιο «Suezmax», το μεγαλύτερο είδος που μπορεί να χρησιμοποιήσει τη Διώρυγα του Σουέζ πλήρως φορτωμένο. Τέτοια πλοία μπορούν να μεταφέρουν έως και 1 εκατομμύριο βαρέλια πετρελαίου.

Την Τετάρτη, το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ ζήτησε να σταματήσουν οι επιθέσεις σε πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα και κάλεσε τους Χούθι να απελευθερώσουν το Galaxy Leader, ένα πλοίο που μετέφερε όχημα που κατέλαβαν και εκτροπής τον Νοέμβριο, και το πλήρωμά του.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 322 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ......ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τι είναι η μέθοδος mRNA που μας έδωσε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Αλλάζει το ανθρώπινο DNA;|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τζιχαντιστές αποκεφάλισαν σε γήπεδο 50 άνδρες και αγόρια και στην συνέχεια τους τεμάχισαν

Τούρκοι χάκαραν κυβερνητικές ιστοσελίδες -«Επεσαν» τα site της Βουλής, της ΕΥΠ, του ΥΠΕΞ

Θα αναβαθμιστούν τα 12 ελληνικά Rafale F.3 για να καταρρίπτουν τα τουρκικά μαχητικά πριν βγουν στο Αιγαίο! |Ο θυμωμένος Έλληνας

Εκλογές ΗΠΑ: Επικυρώθηκε η νίκη Μπάιντεν στην Τζόρτζια.| Ο θυμωμένος Έλληνας

Τουρκικής ιδιοκτησίας η BioNTech που ανακάλυψε με την Pfizer το πρώτο δυτικό εμβόλιο κατά του κορωνοϊού| Ο θυμωμένος Έλληνας

Κορωνοϊός: Η επαναμόλυνση δεν είναι πιθανή για έξι μήνες - Τι αποκαλύπτει νέα μελέτη. | Ο θυμωμένος Έλληνας

SMS στο 13033: Τι γράφουμε για ΕΛΤΑ, Cosmote, Vodafone, Wind, βενζινάδικο και σούπερ μάρκετ.| Ο Θυμωμένος Έλληνας

Απέτυχε το lockdown στην Θεσσαλονίκη: Ανακοινώνουν ακόμα πιο σκληρά μέτρα - Πού θα φτάσουν;