Είναι αλήθεια ότι στα 4 αρματαγωγά θα «φιλοξενηθούν» λαθρομετανάστες;


  • Πληροφορούμαι απίστευτα πράγματα σχετικά με τα αρματαγωγά. Όλα και Όλα 4 Έχουμε. ( Ικαρία-Σάμος-Χίος-Λέσβος). Του ενδόξου πολεμικού μας ναυτικού.
  • Τι πράγματα είναι αυτά κύριε συντονιστά μας Αλκιβιάδη Στεφανή;


Θετω αμεσα και κρισιμα ερωτηματα. Ο αφεντης λαος οφειλει να γνωριζει....αν καποιοι δεν τα καταλαβαινου αυτα....ειναι ανεπιδεκτοι μαθησης και χρειαζονται εντατικα φροντιστηρια!!!!

1)Ειναι αληθεια οτι στα 4 αρματαγωγα θα "φιλοξενηθουν " λαθρομεταναστες;  Στους χωρους προσωπικου ως και στους χωρους των οχηματων ;

2)Ειναι αληθεια οτι τα δυο θα ειναι στο μαλαγαρι-σαμου , ενα στα Μεστα Χιου , και ενα στην Λεσβο; Ειναι αληθεια οτι στο νορμαλ πληρωμα των 90-100 ατομων προστεθηκαν και αλλα στελεχη απο επιτελεια και μοναδες; Ειναι αληθεια οτι εφοδιαστηκαν με προμηθειες για 3 μηνες; Ειναι αληθεια οτι υπαξιωματικοι-εποπ εχουν ηδη ενταχθει στο πληρωμα τους ;επισης μαγειροι κα . Ερωτησεις και μονο κανω

3)Εχετε σκεφθει οτι τα αρματαγωγα μας μεταφερουν πεζοναυτες ή οτι αλλο κλπ στα νησια μας ; Προφανως για ενισχυση τους απεναντι στον ανατολικο ορατο εχθρο. Δηλαδη κυριε συντονιστα μας, αν γινει προσεχως κατι με την τουρκια, πως αντιδραμε ;

4)Εχετε σκεφθει -οταν και αν-αυτοι αποχωρησουν , σε τι κατασταση θα αφησουν τους χωρους; Ειναι αληθεια οτι ρυθμιζουν τωρα εσωτερικους χωρους για να διαμενουν ολοι αυτοι ; Σε συντριπτικο βαθμο ανδρες; Καμια σχεση με ατομα απο συρια.και δεν ειναι σωστο,τοσοι ανδρες μαζι....

5) Ήταν ολα αυτα στο προγραμμα της ΝΔ του μητσοτακη ,που τεθηκαν υποψη του ελληνικου λαου στις 7 ιουλιου ; Γιατι για το μεταναστυτικο αλλα ελεγαν ,οι λαλιστατοι και παρα πολλοιασχετοι πολιτευτες της . Ανυπαρκτο τοπρογραμμα της ΝΔ στο συγκεκριμενο θεμα.και παραπλανητικο.

6)Κυριε συντονιστα μας. μη νομισουν οτι θα τα"καλυψουν" αυτα , οι στοχευμενοι παπαρολογοδημοσιογραφιζοντες με την επισκεψη του κυριακου στις ηπα.ο κοσμος ειναι καχυποπτος για ολα.και για αυτα που ερχονται. Το εμψυχο και αψυχο δυναμικο των ενοπλων μας δυναμεων ανηκει στο εθνος των ελληνων .και μονο. Αιμα απο το αιμα μας. Ειναι ντροπη τα πλοια μας που φερουν πολεμικες σημαιες , να ειναι χωροι για αλλοτριους. Τι εικονα δινουμε;; Αν ειναι δυνατο , να να ασχολουνται οι διαδοχοι των μιαουληδων ,καναρηδων , τομπαζηδων, κριεζηδων, κουντουριωτηδων ,με αφρικανους ...ομιχλωδους προελευσης

Ερωτησεις θετω..πρεπει να γνωριζουμε. Μονο ερωτησεις.
  • Ετικέτες



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 322 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ......ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τζιχαντιστές αποκεφάλισαν σε γήπεδο 50 άνδρες και αγόρια και στην συνέχεια τους τεμάχισαν

Εκλογές ΗΠΑ: Επικυρώθηκε η νίκη Μπάιντεν στην Τζόρτζια.| Ο θυμωμένος Έλληνας

Στα 12 ναυτικά μίλια από τη Ρόδο το Oruc Reis θυμίζοντας μας τις “πρώην κόκκινες γραμμές"...

Έξι μήνες μπάχαλου - Πανικόβλητη η κυβέρνηση επανιδρύει το υπουργείο για τη μεταναστευτική πολιτική

Τι είναι η μέθοδος mRNA που μας έδωσε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Αλλάζει το ανθρώπινο DNA;|Ο θυμωμένος Έλληνας

Οι τούρκοι πειρατές του Αιγαίου

Καρυάτιδες:Η λέξη “Καρυάτις” στα αρχαία Ελληνικά, σημαίνει “κόρη από τις Καρυές”, μια αρχαία πόλη στις πλαγιές του Πάρνωνα, κοντά στη Σπάρτη.Η ιστορία τους!

Τουρκικής ιδιοκτησίας η BioNTech που ανακάλυψε με την Pfizer το πρώτο δυτικό εμβόλιο κατά του κορωνοϊού| Ο θυμωμένος Έλληνας

19το.. Συνέδριο ΚΚΕ: «Αν Γίνει Πόλεμος Με Τουρκία, Εμείς Θα Χτυπήσουμε Την Ελληνική Αστική Τάξη»