Οι Ρώσοι βρήκαν τα ελληνικά όπλα που έστειλε η κυβέρνηση στο Σεβεροντονέτσκ! – Άδειασαν τις αποθήκες του Αιγαίου! (upd) - Ο Θυμωμένος Έλληνας


Οι Ρώσοι βρήκαν τα ελληνικά όπλα που έστειλε η κυβέρνηση στο Σεβεροντονέτσκ! – Άδειασαν τις αποθήκες του Αιγαίου! (upd)


Ελληνικά όπλα και πυρομαχικά βρέθηκαν από τους Ρώσους στο εργοστάσιο χημικών Azot στο Σεβεροντονέτσκ το οποίο καταλήφθηκε προ ολίγων ημερών.

Από:pronews.gr

Τα πυρομαχικά βρίσκονται σε συσκευασίες που έχουν σφραγίδα «Θεσσαλονίκη» αλλά έφυγαν από τις αποθήκες του Αιγαίου όπου κατά την κυβέρνηση «περίσσευαν».

Η Θεσσαλονίκη ήταν ο τόπος προορισμού τους (αναγράφεται η Ελλάδα στα γερμανικά (Griechenland), όταν τα έδωσαν οι Γερμανοί το 1993 από τα αποθέματα της Ανατολικής Γερμανίας και η ένδειξη έμεινε από τότε. Μάλιστα αναγράφεται και η ημερομηνία αναχώρησής τους από την Γερμανία.

Πρόκειται για ρουκέτες των 122 χλστ. των ρουκετοβόλων των 122 χλστ. που υπηρετούν μόνο στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου στα ρουκετοβόλα RM-70.

Οι ρουκέτες είναι εξαιρετικά σπάνιες πλέον, δεδομένου του εμπάργκο στη Ρωσία και της άρνησης της Τουρκίας να δεχθεί παραγγελίες από την Ελλάδα πολεμοφοδίων που θα ενισχύσουν τις ήδη υπάρχουσες δυνάμεις στο Αιγαίο.

Κατ’αυτό τον τρόπου πραγματοποιείται και έμμεση αποστρατικοποίηση των νησιών. 

Οι Ρώσοι στις ίδιες αποθήκες βρήκαν και αντιαρματικές ρουκέτες μίας χρήσης RPG-18.

Σημειώνεται ότι οι Ρώσοι είχαν καταστρέψει κάποιες παρτίδες από τα ελληνικά φορτία αλλά φαίντεται πως κάποια διεσώθησαν και στάλθηκαν στο Σεβεροντονέτσκ και συγκεκριμένα στο Azot.

Οι Ρώσοι έδωσαν «στεγνά» την ελληνική κυβέρνηση με σκοπό να καταδείξουν πως το ελληνικό κράτος είχε άμεση συμμετοχή σε πιθανούς θανάτους και τραυματισμούς Ρώσων στρατιωτών.

«Και μία από τις φωτογραφίες των πυρομαχικών από την Ελλάδα, που μετά & το σχετικό βίντεο επιβεβαιώνουν ότι κάποια έφθασαν μέχρι το εργοστάσιο πριν πέσουν σε ρωσικά χέρια. Προφανώς μας περισσεύουν λεφτά και πυρομαχικά υπάρχουν», έγραψε στο Twitter.

Να θυμίσουμε πως η αμερικανική κυβέρνηση του Τζο Μπάιντεν ως «ανταμοιβή» για την στάση της Ελλάδας στην ουκρανική σύγκρουση, κάνει ότι περνάει από το «χέρι» της για να προμηθευτεί εν τέλει η Τουρκία τα 40 νέα F-16 Viper και να εκσυγχρονίσει άλλα 80 παλαιότερου τύπου στο ίδιο επίπεδο.

Δεν μπορεί να πει κανείς, «μεγάλη επιτυχία» από την ελληνική κυβέρνηση (έτσι μας λένε τα μεγάλα ελληνικά ΜΜΕ), τι όχι;


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 322 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ......ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τζιχαντιστές αποκεφάλισαν σε γήπεδο 50 άνδρες και αγόρια και στην συνέχεια τους τεμάχισαν

Εκλογές ΗΠΑ: Επικυρώθηκε η νίκη Μπάιντεν στην Τζόρτζια.| Ο θυμωμένος Έλληνας

Στα 12 ναυτικά μίλια από τη Ρόδο το Oruc Reis θυμίζοντας μας τις “πρώην κόκκινες γραμμές"...

Έξι μήνες μπάχαλου - Πανικόβλητη η κυβέρνηση επανιδρύει το υπουργείο για τη μεταναστευτική πολιτική

Τι είναι η μέθοδος mRNA που μας έδωσε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Αλλάζει το ανθρώπινο DNA;|Ο θυμωμένος Έλληνας

Οι τούρκοι πειρατές του Αιγαίου

Καρυάτιδες:Η λέξη “Καρυάτις” στα αρχαία Ελληνικά, σημαίνει “κόρη από τις Καρυές”, μια αρχαία πόλη στις πλαγιές του Πάρνωνα, κοντά στη Σπάρτη.Η ιστορία τους!

Τουρκικής ιδιοκτησίας η BioNTech που ανακάλυψε με την Pfizer το πρώτο δυτικό εμβόλιο κατά του κορωνοϊού| Ο θυμωμένος Έλληνας

19το.. Συνέδριο ΚΚΕ: «Αν Γίνει Πόλεμος Με Τουρκία, Εμείς Θα Χτυπήσουμε Την Ελληνική Αστική Τάξη»