Πολεμικό σάλπισμα Πούτιν: «Αν θέλουν να μας νικήσουν στο πεδίο της μάχης, ας προσπαθήσουν»! - Ο Θυμωμένος Έλληνας



«Η αρχή της ρωσικής επιχείρησης στην Ουκρανία σημαίνει και την αρχή μιας πλήρους κατάρρευσης της αμερικανικής παγκόσμιας τάξης»

 Ο Βλαντιμίρ Πούτιν   προκάλεσε σήμερα τη Δύση να νικήσει τη Ρωσία στο πεδίο της μάχης στην Ουκρανία, μετά από σειρά δηλώσεων Αμερικανών και Ευρωπαίων αξιωματούχων ότι θέλουν να νικηθεί η Μόσχα στο πεδίο της μάχης.

«Ακούμε σήμερα ότι θέλουν να νικηθούμε στο πεδίο της μάχης. Λοιπόν, τι να πω; Αφήστε τους να προσπαθήσουν. Δεν έχουμε καν ξεκινήσει τίποτα ακόμα», σχολίασε χαρακτηριστικά ο Ρώσος Πρόεδρος και συμπλήρωσε ότι η Δύση «φαίνεται να είναι πραγματικά πρόθυμη να πολεμήσει μέχρι τον τελευταίο Ουκρανό», κάτι που είπε ότι είναι μια «τραγωδία» για τον ουκρανικό λαό.

Οι δηλώσεις του Πούτιν έγιναν κατά τη διάρκεια συνεδρίασης με τους επικεφαλής των ομάδων της Κάτω Βουλής του Κοινοβουλίου, η οποία μεταδόθηκε από την τηλεόραση.

«Ταυτόχρονα, δεν αρνούμαστε τις ειρηνευτικές διαπραγματεύσεις. Όμως όσοι τις αρνούνται πρέπει να γνωρίζουν ότι όσο περισσότερο (θα αρνούνται), τόσο πιο δύσκολο θα τους είναι να διαπραγματευτούν μαζί μας», πρόσθεσε.

Ο Πούτιν έριξε την ευθύνη για τη συνεχιζόμενη σύγκρουση στο ΝΑΤΟ υπό την ηγεσία των ΗΠΑ, τονίζοντας ότι οι συνεχείς προσπάθειες της Ρωσίας να δημιουργήσει ένα δίκαιο διεθνές σύστημα ασφάλειας έχουν τεθεί σε κίνδυνο.

«Οι πρωτοβουλίες για συνεργασία στην αντιπυραυλική άμυνα απορρίφθηκαν, οι προειδοποιήσεις για το απαράδεκτο της επέκτασης του ΝΑΤΟ, ειδικά σε βάρος των πρώην σοβιετικών δημοκρατιών, αγνοήθηκαν», είπε ο Πούτιν.

«Αν ο στόχος της Δύσης ήταν να προκαλέσει μια σύγκρουση μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας, προφανώς το πέτυχε», παραδέχτηκε και επεσήμανε: «Σε στρατηγικό επίπεδο, ωστόσο, η Δύση έχει ήδη χάσει όταν η Μόσχα ξεκίνησε τη στρατιωτική της επιχείρηση στην Ουκρανία».

«Έπρεπε να συνειδητοποιήσουν ότι είχαν ήδη χάσει από την αρχή της ειδικής στρατιωτικής μας επιχείρησης, γιατί η αρχή της σημαίνει και την αρχή μιας πλήρους κατάρρευσης της αμερικανικής παγκόσμιας τάξης», τόνισε με έμφαση και πρόσθεσε ότι η συνεχιζόμενη κατάρρευση «δεν μπορεί να σταματήσει».

.Πηγή

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 322 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ......ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τζιχαντιστές αποκεφάλισαν σε γήπεδο 50 άνδρες και αγόρια και στην συνέχεια τους τεμάχισαν

Εκλογές ΗΠΑ: Επικυρώθηκε η νίκη Μπάιντεν στην Τζόρτζια.| Ο θυμωμένος Έλληνας

Στα 12 ναυτικά μίλια από τη Ρόδο το Oruc Reis θυμίζοντας μας τις “πρώην κόκκινες γραμμές"...

Έξι μήνες μπάχαλου - Πανικόβλητη η κυβέρνηση επανιδρύει το υπουργείο για τη μεταναστευτική πολιτική

Τι είναι η μέθοδος mRNA που μας έδωσε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Αλλάζει το ανθρώπινο DNA;|Ο θυμωμένος Έλληνας

Οι τούρκοι πειρατές του Αιγαίου

Καρυάτιδες:Η λέξη “Καρυάτις” στα αρχαία Ελληνικά, σημαίνει “κόρη από τις Καρυές”, μια αρχαία πόλη στις πλαγιές του Πάρνωνα, κοντά στη Σπάρτη.Η ιστορία τους!

Τουρκικής ιδιοκτησίας η BioNTech που ανακάλυψε με την Pfizer το πρώτο δυτικό εμβόλιο κατά του κορωνοϊού| Ο θυμωμένος Έλληνας

19το.. Συνέδριο ΚΚΕ: «Αν Γίνει Πόλεμος Με Τουρκία, Εμείς Θα Χτυπήσουμε Την Ελληνική Αστική Τάξη»