Τουρκικά ΜΜΕ: “Έρχεται πόλεμος Ελλάδας-Τουρκίας – Οι ΗΠΑ υποκινούν ανάφλεξη”! – “Bλέπουν” 12 ν.μ. οι Τούρκοι… - Ο θυμωμένος Έλληνας




Άρθρο της φιλοκυβερνητικής εφημερίδας «Χουριέτ» και του γνωστού για τις στενές σχέσεις με το προεδρικό Μέγαρο, δημοσιογράφου Αμπντουλκαντίρ Σελβί, προβαίνει σε μία εκτίμηση των δηλώσεων Ερντογάν κατά της Ελλάδας και καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι ΗΠΑ υποκινούν και θέλουν να εμπλέξουν την Αθήνα σε πόλεμο.


Όπως αναφέρει:

«Στην ΚΟ του AKP, τα βλέμματα είχαν στραφεί στα μηνύματα του Τούρκου προέδρου Ερντογάν για την εσωτερική πολιτική, αλλά δεν μπορούσα να προσπεράσω την εκτίμησή του για την Ελλάδα. Η αποφασιστική στάση του Ερντογάν για την Ελλάδα, καθώς και η πολιτική της ενεργητικής ουδετερότητας στον πόλεμο της Ουκρανίας, ενίσχυσαν για άλλη μια φορά τη θέση του ως παγκόσμιου ηγέτη.

Αν ο Ερντογάν υιοθετούσε το στυλ «Ας κηρύξουμε τον πόλεμο στην Ελλάδα», θα κέρδιζε σε απήχηση. Δεν θα ήταν λαϊκισμός. Προειδοποίησε την Ελλάδα σε αποφασιστικό επίπεδο. Είπε για τον Μητσοτάκη, ο οποίος κατά τη συνάντηση στην Κωνσταντινούπολη είπε ‘ας μην εμπλέκουμε τρίτες χώρες μεταξύ μας. Ας συζητούμε τα προβλήματά μας μεταξύ μας. Ας βελτιώσουμε τη στρατηγική και τη συνεργασία μας’, ότι πήγε και μίλησε ενάντια στην Τουρκία στις ΗΠΑ κι ότι ‘δεν υπάρχει πια για μένα Μητσοτάκης’, χωρίς να κάνει δημαγωγία.

Παρ’ όλες τις προκλήσεις της Ελλάδας, η χθεσινή αποφασιστικότητα του Ερντογάν ήταν πολύ σημαντική. Με καθησύχασε. Τι είπε ο Ερντογάν;

‘Γνωρίζουμε το παιχνίδι που παίζεται με τη χώρα μας μέσω της Ελλάδας’.

Γιατί με ενδιαφέρει τόσο πολύ αυτό το εύρημα;

Ο Σαντάμ και η παγίδα Ζελένσκι
Η Αμερική ήταν αυτή που ενθάρρυνε τον Σαντάμ Χουσείν να επιτεθεί στο Κουβέιτ. Η Αμερική ήταν και πάλι που έμπλεξε την Ουκρανία στον πόλεμο κατά της Ρωσίας. Αλλά ούτε ο Σαντάμ ούτε ο Ζελένσκι είδαν αυτό το παιχνίδι. Ποιο ήταν λοιπόν το αποτέλεσμα;

Η δήλωση Ερντογάν είχε και δεύτερο σκέλος. ‘Το πρόβλημα είναι ότι η Ελλάδα δεν συνειδητοποιεί αυτό το παιχνίδι ή είναι ένας εθελοντής κομπάρσος’, δήλωσε ο Ερντογάν. Σημαντική διαπίστωση. Στην πραγματικότητα, αυτή η προειδοποίηση δεν είναι τίποτα άλλο παρά για να πει στο Μητσοτάκη ‘κοίτα τον Ζελένσκι και δες την κατάληξη’

. Όταν ο Μητσοτάκης είπε, ‘πρέπει να συναντηθούμε και να μιλήσουμε με τον Ερντογάν’, ελπίζω να είχε συνειδητοποιήσει το τέλος του έργου στο οποίο είναι κομπάρσος.

Οι ΗΠΑ υποκινούν την Ελλάδα και θέλουν να μας μπλέξουν σε πόλεμο, αλλά η Τουρκία δεν θα πέσει σε αυτή την παγίδα, που θα έχει καταστροφικό τέλος».

Ο αρθρογράφος δεν αναφέρει πως και γιατί οι ΗΠΑ “υποκινούν” έναν ελληνοτουρκικό πόλεμο. Αλλά κρίνοντας από προηγούμενες δηλώσεις του Ρ.Τ.Ερντογάν, πιθανότατα ο Τούρκος αρθρογράφος αναφέρεται σε επέκταση των εθνικών χωρικών υδάτων στα 12 ναυτικά μίλια…

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 322 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ......ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τζιχαντιστές αποκεφάλισαν σε γήπεδο 50 άνδρες και αγόρια και στην συνέχεια τους τεμάχισαν

Εκλογές ΗΠΑ: Επικυρώθηκε η νίκη Μπάιντεν στην Τζόρτζια.| Ο θυμωμένος Έλληνας

Στα 12 ναυτικά μίλια από τη Ρόδο το Oruc Reis θυμίζοντας μας τις “πρώην κόκκινες γραμμές"...

Έξι μήνες μπάχαλου - Πανικόβλητη η κυβέρνηση επανιδρύει το υπουργείο για τη μεταναστευτική πολιτική

Τι είναι η μέθοδος mRNA που μας έδωσε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Αλλάζει το ανθρώπινο DNA;|Ο θυμωμένος Έλληνας

Οι τούρκοι πειρατές του Αιγαίου

Καρυάτιδες:Η λέξη “Καρυάτις” στα αρχαία Ελληνικά, σημαίνει “κόρη από τις Καρυές”, μια αρχαία πόλη στις πλαγιές του Πάρνωνα, κοντά στη Σπάρτη.Η ιστορία τους!

Τουρκικής ιδιοκτησίας η BioNTech που ανακάλυψε με την Pfizer το πρώτο δυτικό εμβόλιο κατά του κορωνοϊού| Ο θυμωμένος Έλληνας

19το.. Συνέδριο ΚΚΕ: «Αν Γίνει Πόλεμος Με Τουρκία, Εμείς Θα Χτυπήσουμε Την Ελληνική Αστική Τάξη»