Οι Ρώσοι κατέλαβαν την Λίμαν – Oι OYKPANOI τρέχουν να σωθούν (video) Άτακτη υποχώρηση των δυνάμεων του KIEBOY για να αποφύγουν την καταστροφή . - Ο θυμωμένος Έλληνας

 





Οι ρωσικές δυνάμεις ανακοίνωσαν ότι καταλήφθηκε η πόλη Λίμαν στο Ντόνμπας στην Ανατολική Ουκρανία.
Εικόνες και βίντεο δείχνουν τους Ρώσους να κάνουν τις τελευταίες εκκαθαρίσεις στην πόλη και Ουκρανούς να εγκαταλείπουν την περιοχή με σκοπό να μπορέσουν να φτάσουν σε Κραματόρσκ και Σλαβιάνσκ.
Η κατάληψη της Λίμαν έγινε πολύ γρηγορότερα από οτι περίμενε και η ίδια η Μόσχα που σημαίνει ότι το ηθικό των ουκρανικών δυνάμεων είναι ιδιαίτερα χαμηλό αυτή την περίοδο και δεν έχει καμία σχέση με την εικόνα που επιχειρούσαν να περάσουν τα δυτικά ΜΜΕ και ο Ουκρανός πρόεδρος Β.Ζελένσκι.
Γενικώς οι Ρώσοι δείχνουν να έχουν μάθει από τα λάθη των πρώτων ημερών και προχωρούν τις επιχειρήσεις τους με μεθοδικό τρόπο χωρίς να ενδιαφέρονται για τον χρόνο που θα χρειαστούν για να ολοκληρώσουν τις αποστολές τους στην Ουκρανία.
Άλλωστε, ο χρόνος δείχνει να δουλεύει υπέρ της Ρωσίας. Η φθορά που ανέμεναν στην Δύση ότι θα υποστεί η Μόσχα αποδείχτηκε εν τέλει ότι γίνεται το ακριβώς αντίθετο.
Είναι η Δύση αυτή η οποία φθείρεται και παρουσιάζει πλέον ελλείψεις σε βασικά αγαθά, όπως τρόφιμα, ενέργεια, πρώτες ύλες κ.λ.π.
Η Μόσχα είδε ότι μπορεί να τραβήξει τον πόλεμο για πολλούς μήνες, καθώς διαθέτει επάρκεια σε οτιδήποτε χρειάζεται μία χώρα για να επιβιώνει και να λειτουργεί με φυσιολογικό τρόπο. Έτσι οι Ρώσοι ακολουθούν τη μέθοδο της «σαλαμοποίησης» δηλαδή τον κατακερματισμό των ουκρανικών δυνάμεων, περικυκλώνοντας τες μέσα σε μικρούς θύλακες και καταστρέφοντάς τες με μικρούς ελιγμούς. Ο τελικός Αντικειμενικός Σκοπός, είναι με υπομονή και μεθοδικότητα να καταστραφούν η ουκρανικές δυνάμεις στο σύνολό τους μέχρι την κεντρική Ουκρανία.
Εν συνεχεία η Μόσχα θεωρεί ότι θα είναι πολύ πιο εύκολο να καταλάβει το Χάρκοβο και στο τέλος την Οδησσό.
Στην Οδησσό θεωρείται σχεδόν σίγουρο ότι οι ρωσικές δυνάμεις θα σταματήσουν την προέλαση καθώς στην Μόσχα καταλαβαίνουν ότι αυτές οι περιοχές επειδή διαθέτουν πλειοψηφικό ρώσικο στοιχείο μπορούν να ενσωματωθούν στην Ρωσική Ομοσπονδία και θα έχει επιτευχθεί ο στόχος της ενοποίησης όλων των ρωσόφωνων περιοχών μέχρι την Υπερδνειστερία.
Η Ρωσία θα έχει καταλάβει περιοχές ίσες σε έκταση με την μισή Γαλλία και θα έχει αποκτήσει έναν πληθυσμό περίπου 25 εκατομμυρίων λύνοντας έτσι και το δημογραφικό της πρόβλημα ενώ θα μπορέσει να ξεπεράσει το ψυχολογικό όριο των 170 εκατομμυρίων πολιτών που θεωρείται η βάση για μία χώρα που θέλει να έχει το status της υπερδύναμης.
(για πολλούς αναλυτές ο πληθυσμός των 300.000.000-350.000.000 που έχουν οι ΗΠΑ θεωρείται ο ιδανικός).

Δείτε το βίντεο για την Λιμαν:






Ακολουθήστε μας στα κανάλια μας στο YouTube:
και
και στην Ομάδα μας στο fb ΟΙ ΘΥΜΩΜΈΝΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ:

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 322 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ......ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τζιχαντιστές αποκεφάλισαν σε γήπεδο 50 άνδρες και αγόρια και στην συνέχεια τους τεμάχισαν

Εκλογές ΗΠΑ: Επικυρώθηκε η νίκη Μπάιντεν στην Τζόρτζια.| Ο θυμωμένος Έλληνας

Στα 12 ναυτικά μίλια από τη Ρόδο το Oruc Reis θυμίζοντας μας τις “πρώην κόκκινες γραμμές"...

Έξι μήνες μπάχαλου - Πανικόβλητη η κυβέρνηση επανιδρύει το υπουργείο για τη μεταναστευτική πολιτική

Τι είναι η μέθοδος mRNA που μας έδωσε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Αλλάζει το ανθρώπινο DNA;|Ο θυμωμένος Έλληνας

Οι τούρκοι πειρατές του Αιγαίου

Καρυάτιδες:Η λέξη “Καρυάτις” στα αρχαία Ελληνικά, σημαίνει “κόρη από τις Καρυές”, μια αρχαία πόλη στις πλαγιές του Πάρνωνα, κοντά στη Σπάρτη.Η ιστορία τους!

Τουρκικής ιδιοκτησίας η BioNTech που ανακάλυψε με την Pfizer το πρώτο δυτικό εμβόλιο κατά του κορωνοϊού| Ο θυμωμένος Έλληνας

19το.. Συνέδριο ΚΚΕ: «Αν Γίνει Πόλεμος Με Τουρκία, Εμείς Θα Χτυπήσουμε Την Ελληνική Αστική Τάξη»