Πάτησε στην Ελλάδα ο Μανώλης Ανδρουλάκης ! Οι πρώτες δηλώσεις του - Ο θυμωμένος Έλληνας



Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το «σίριαλ» της απόδρασης του Έλληνα του πρόξενου της Μαριούπολης από την εμπόλεμη ζώνη

Σώος κι αβλαβής επέστρεψε σήμερα στην Ελλάδα ο Έλληνας πρόξενος στη Μαριούπολη, Μανώλης Ανδρουλάκης, μετά το πολυήμερο σίριαλ της απόδρασής του προς δύσμας από την εμπόλεμη ζώνη.

Από σήμερα το απόγευμα ο τελευταίος δυτικός διπλωμάτης που είχε παραμείνει στην ισοπεδωμένη ουκρανική πόλη, βρίσκεται ασφαλής στα πάτρια εδάφη, καθώς λίγο μετά τις 18:00 προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος η πτήση της εταιρείας TAROM, από το Βουκουρέστι, με την οποία και ταξίδευε.

«Ήρωες είναι οι άνθρωποι που έχουν μείνει πίσω και χτίζουν ζωές από το μηδέν», είπε στο ξεκίνημα των δηλώσεών του ο Μανώλης Ανδρουλάκης, μετά την «Οδύσσεια» που πέρασε, στην προσπάθειά του να διαφύγει από την εμπόλεμη ζώνη. «Δεν δικαιολογούνται αυτά που συμβαίνουν. Είναι μια τραγωδία. Αυτήν την στιγμή χτυπιούνται άμαχοι, τυφλά και ανεξέλεγκτα. Σε στρατιωτικό πεδίο βρίσκονται σε αδιέξοδο, όσο συνεχίζεται αυτό θα χτυπιέται άμαχος πληθυσμός», τόνισε και εξέφρασε την επιθυμία να γίνει ανακωχή και κατάπαυση του πυρός.

«Το μέρος όπου βρισκόμουν εγώ, χτυπήθηκε δυο φορές», είπε ο Έλληνας πρόξενος, προσθέτοντας «ήξερα πως δεν είχε έρθει ακόμη η ώρα μου». Εμφανής ήταν η συναισθηματική φόρτισή του καθ’ όλη τη διάρκεια της ομιλίας του, όπου και έκανε εκτενή αναφορά στη σχέση του με τη Ρωσία και τον πολιτισμό της, για να καταδείξει ότι ο πόλεμος δεν έχει σχέση με τη γενικότερη ρωσική παιδεία που εκείνος γνώρισε.

«Η Μαριούπολη θα μπει στη λίστα των πόλεων που καταστράφηκαν τελείως από τον πόλεμο, όπως η Γκερνίκα, το Κόβεντρι, το Αλέπο (Χαλέπι), το Λένινγκραντ, το Γκρόζνι…», δήλωσε με «σπασμένη» φωνή, τονίζοντας πως στη Μαριούπολη υπάρχουν χιλιάδες άμαχοι νεκροί. Κατόπιν, ευχαρίστησε, μεταξύ άλλων, την Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου, τον Έλληνα πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τον υπουργό Εξωτερικών Νίκο Δένδια, τον Ουκρανό πρόεδρο Βολοντίμιρ Ζελένσκι και το υπουργείο Εξωτερικών της Ουκρανίας, καθώς επίσης και τις δύο οικογένειες που τον φιλοξένησαν στη διάρκεια του ταξιδιού του.

Στο αεροδρόμιο τον περίμεναν η σύζυγός του με τον επτά μηνών γιο τους και ο πατέρας του. «Είμαι πολύ ευτυχισμένη, σας ευχαριστώ όλους», ήταν το μήνυμα χαράς και ανακούφισης της γυναίκας του, η οποία κρατούσε αγκαλιά τον γιο τους, ενώ εμφανώς συγκινημένος ήταν και ο πατέρας του κ. Ανδρουλάκη.

Στο αεροδρόμιο βρέθηκαν, επίσης, ο υφυπουργός για την Οικονομική Διπλωματία και την Εξωστρέφεια, Κώστας Φραγκογιάννης, εκπροσωπώντας τον Υπουργό Εξωτερικών, Νίκο Δένδια, ο οποίος είναι σε υπηρεσιακό ταξίδι, καθώς και ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Εξωτερικών, Θεμιστοκλής Δεμίρης.

.Πηγή

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 322 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ......ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τζιχαντιστές αποκεφάλισαν σε γήπεδο 50 άνδρες και αγόρια και στην συνέχεια τους τεμάχισαν

Εκλογές ΗΠΑ: Επικυρώθηκε η νίκη Μπάιντεν στην Τζόρτζια.| Ο θυμωμένος Έλληνας

Στα 12 ναυτικά μίλια από τη Ρόδο το Oruc Reis θυμίζοντας μας τις “πρώην κόκκινες γραμμές"...

Έξι μήνες μπάχαλου - Πανικόβλητη η κυβέρνηση επανιδρύει το υπουργείο για τη μεταναστευτική πολιτική

Τι είναι η μέθοδος mRNA που μας έδωσε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Αλλάζει το ανθρώπινο DNA;|Ο θυμωμένος Έλληνας

Οι τούρκοι πειρατές του Αιγαίου

Καρυάτιδες:Η λέξη “Καρυάτις” στα αρχαία Ελληνικά, σημαίνει “κόρη από τις Καρυές”, μια αρχαία πόλη στις πλαγιές του Πάρνωνα, κοντά στη Σπάρτη.Η ιστορία τους!

Τουρκικής ιδιοκτησίας η BioNTech που ανακάλυψε με την Pfizer το πρώτο δυτικό εμβόλιο κατά του κορωνοϊού| Ο θυμωμένος Έλληνας

19το.. Συνέδριο ΚΚΕ: «Αν Γίνει Πόλεμος Με Τουρκία, Εμείς Θα Χτυπήσουμε Την Ελληνική Αστική Τάξη»