Πούτιν : "Οι ΗΠΑ ακολουθούν το μονοπάτι της ΕΣΣΔ - Θα κάνουμε συναλλαγές σε ευρώ, όχι δολλάριο".| Ο Θυμωμένος Έλληνας

Ο Τζο έχει μόνο έναν στόχο να διαλύσει τις ΗΠΑ. Όσοι δεν το καταλαβαίνουν είναι άξιοι της μοίρας τους.|Ο Θυμωμένος Έλληνας


Με το κλίμα ενόψει της συνάντησης του με τον Αμερικανό πρόεδρο Μπάιντεν να είναι ολοένα και πιο θερμό ο Πούτιν είπε -προκαλώντας εντύπωση-ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες επέλεξαν το μονοπάτι της ΕΣΣΔ.

Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν είπε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες «ακολουθούν το μονοπάτι της Σοβιετικής Ένωσης» σε συνάντηση με τους επικεφαλής των παγκόσμιων ειδησεογραφικών πρακτορείων στο Διεθνές Οικονομικό Φόρουμ της Αγίας Πετρούπολης, αναφέρει το TASS.

Μιλώντας για τις Ηνωμένες Πολιτείες, ο Πούτιν μίλησε για το «πρόβλημα των αυτοκρατοριών» που “πιστεύουν ότι είναι τόσο ισχυρές που μπορούν να αντέξουν μικρά λάθη, αλλά ο αριθμός των προβλημάτων αυξάνεται και έρχεται μια στιγμή που δεν μπορούν πλέον να τα αντιμετωπιστούν.”

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Ρωσίας, οι Ηνωμένες Πολιτείες "με αυτοπεποίθηση βαδίζουν με ένα σταθερό βήμα στο δρόμο της Σοβιετικής Ένωσης".

Συν τοις άλλοις μιλώντας στο Διεθνές Οικονομικό Φόρουμ της Αγίας Πετρούπολης, ο Βλαντιμίρ Πούτιν δήλωσε ότι η Ρωσία μπορεί να εξετάσει το ενδεχόμενο διεξαγωγής συναλλαγών πετρελαίου και φυσικού αερίου σε άλλα εθνικά νομίσματα, συμπεριλαμβανομένου και του ευρώ. Δηλώνοντας ότι μια τέτοια απόφαση θα αποτελέσει σοβαρό πλήγμα για το δολάριο, ο Ρώσος πρόεδρος είπε ότι η Μόσχα σκέφτεται προς το παρόν να μην κάνει ένα βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση.

Χθες, ο Ρώσος υφυπουργός Οικονομικών Βλαντιμίρ Κολίεφ ανακοίνωσε ένα ''reset'' στο αποθεματικό δολαρίων του κρατικού ταμείου πλούτου της χώρας, και ότι θα μετατραπούν σε ευρώ, γιουάν και χρυσό, προκειμένου να επηρεαστούν λιγότερο από τις κυρώσεις που επιβάλλουν οι δυτικές χώρες.

Η συνάντηση κορυφής θα πραγματοποιηθεί στη Γενεύη στις 16 Ιουνίου. Οι ηγέτες των δύο χωρών θα πρέπει να συζητήσουν επίκαιρα θέματα στη διεθνή ατζέντα, "συμπεριλαμβανομένης της καταπολέμησης της πανδημίας του κορονοϊού και της διευθέτησης των περιφερειακών συγκρούσεων".

Στη σύνοδο κορυφής, όπου οι δύο ηγέτες θα συναντηθούν για πρώτη φορά, ο Ρώσος Πρόεδρος είπε ότι ελπίζει να γεφυρωθεί το «βαθύ χάσμα» στις σχέσεις με τις Ηνωμένες Πολιτείες, και συζήτησε με τον Αμερικανό ομόλογό του τα θέματα που προκάλεσαν τη μεγαλύτερη κρίση ανάμεσα στις δύο χώρες την τελευταία περίοδο: από τις κατηγορίες για ''ρωσικές κυβερνοεπιθέσεις'', τις παραβιάσεις στα ανθρώπινα δικαιώματα, την ''ρωσική ανάμειξη'' στις αμερικανικές εκλογές έως και τις κυρώσεις από χώρες της Δύσης.

Ο Μπάιντεν δήλωσε τον περασμένο Μάρτιο ότι ο Πούτιν είναι «δολοφόνος» και ότι «θα πληρώσει το τίμημα» για την ''ρωσική ανάμειξη'' στις εκλογές των ΗΠΑ.


 






ΠΗΓΗ : pentapotagma.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 322 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ......ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τζιχαντιστές αποκεφάλισαν σε γήπεδο 50 άνδρες και αγόρια και στην συνέχεια τους τεμάχισαν

Εκλογές ΗΠΑ: Επικυρώθηκε η νίκη Μπάιντεν στην Τζόρτζια.| Ο θυμωμένος Έλληνας

Στα 12 ναυτικά μίλια από τη Ρόδο το Oruc Reis θυμίζοντας μας τις “πρώην κόκκινες γραμμές"...

Έξι μήνες μπάχαλου - Πανικόβλητη η κυβέρνηση επανιδρύει το υπουργείο για τη μεταναστευτική πολιτική

Τι είναι η μέθοδος mRNA που μας έδωσε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Αλλάζει το ανθρώπινο DNA;|Ο θυμωμένος Έλληνας

Οι τούρκοι πειρατές του Αιγαίου

Καρυάτιδες:Η λέξη “Καρυάτις” στα αρχαία Ελληνικά, σημαίνει “κόρη από τις Καρυές”, μια αρχαία πόλη στις πλαγιές του Πάρνωνα, κοντά στη Σπάρτη.Η ιστορία τους!

Τουρκικής ιδιοκτησίας η BioNTech που ανακάλυψε με την Pfizer το πρώτο δυτικό εμβόλιο κατά του κορωνοϊού| Ο θυμωμένος Έλληνας

19το.. Συνέδριο ΚΚΕ: «Αν Γίνει Πόλεμος Με Τουρκία, Εμείς Θα Χτυπήσουμε Την Ελληνική Αστική Τάξη»