Κρατούν κλειδωμένα στο σκάφος τα πληρώματα που αρνούνται να εμβολιαστούν!

Ένα πρωτοφανές δράμα βρίσκεται σε εξέλιξη στα υποβρύχια του ΠΝ, τα οποίο βρίσκονται «δεμένο» στις αποβάθρες του ναυστάθμου με το μισό πλήρωμα υπό κράτηση επειδή αρνούνται να  εμβολιαστούν!

Και την διαταγή να παραμείνουν υπό περιορισμό και τους απαγορεύεται η έξοδος από το σκάφος μετά το τέλος των περιπολιών τους επί επτά ημέρες!

Παρόλο που έχουν υποβληθεί σε rapid αλλά και σε PCR τεστ με αρνητικά αποτελέσματα!

Σε ένα συγκεκριμένο υποβρύχιο, μάλιστα, συνολικά 21 άτομα είναι υπό περιορισμό εντός του σκάφους και απαγορεύεται να βγουν έξω.

Όσοι δέχθηκαν να εμβολιαστούν, βγαίνουν κανονικά και εν συνεχεία επιστρέφουν στο υποβρύχιο για τις υπηρεσίες τους, αν και όλοι πλέον και ειδικά οι εταιρείες που παρασκευάζουν τα εμβόλια παραδέχονται ότι οι εμβολιασμένοι μολύνονται, έστω με χαμηλότερες πιθανότητες μόλυνσης και μπορούν να μεταδώσουν τον ιό.

Άρα η απόφαση (από τον Αρχηγό Στόλου;) να επιβληθεί επταήμερη καραντίνα σε όσους αρνούνται να εμβολιαστούν είναι το λιγότερο έωλη από την στιγμή που και οι εμβολιασμένοι μπορούν να μεταδώσουν τον ιό στο υπόλοιπο πλήρωμα και μάλιστα με αυξημένες πιθανότητες να υπάρξει υπερμετάδοση λόγω του κλειστού χώρου.

Ρωτάμε την ηγεσία του ΠΝ, αλλά και την πολιτική ηγεσία του υπουργείου: Πόσο έξυπνο είναι αυτό; Οι άνθρωποι μερικές εκατοντάδες μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, είναι έτοιμοι να δώσουν τη ζωή τους για την πατρίδα και η πατρίδα τους ανταμείβει με... κράτηση (!) λόγω άρνησης εμβολιασμού;

Σε επιστολή έκκλησή τους οι 21 ζητούν να παύσει η κράτησή τους, αφού είναι απόλυτα υγιείς:

«Έκκληση Βοήθειας

Αδέρφια στέλνουμε μήνυμα για αλληλεγγύη και βοήθεια! 

Είμαστε 21 άτομα και αποτελούμε μέρος του προσωπικού των Υποβρυχίων και που εδώ και μερικές ώρες βρισκόμαστε υπό ΚΡΑΤΗΣΗ επί του Υποβρυχίου για λόγους υγειονομικών φρονημάτων.

 Έως αυτή τη στιγμή δεν έχουμε υποβληθεί σε οικειοθελή εμβολιασμό και με το πρόσχημα της «καραντίνας» μας έχουν υπό ΚΡΑΤΗΣΗ ενώ ταυτόχρονα όσοι έχουν εμβολιαστεί συνεχίζουν απρόσκοπτα να προσέρχονται στην υπηρεσία και να αποχωρούν χωρίς περιορισμό ακυρώνοντας ουσιαστικά την «καραντίνα» στην οποία μας υπέβαλαν.

Είναι ξεκάθαρο πλέον το τι κάνουν!!!! ΚΡΑΤΗΣΗ - ΚΡΑΤΗΣΗ το 2021 σε άτομα τα οποία είναι απόλυτα υγιή και έχουν υποβληθεί σε rapid test και pcr test. Αδέρφια υπάρχουν και άλλοι συνάδελφοι και στα υπόλοιπα υποβρύχια οι οποίοι βιώνουν ακριβώς τα ίδια».

Πηγή

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 322 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ......ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τι είναι η μέθοδος mRNA που μας έδωσε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Αλλάζει το ανθρώπινο DNA;|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τζιχαντιστές αποκεφάλισαν σε γήπεδο 50 άνδρες και αγόρια και στην συνέχεια τους τεμάχισαν

Τούρκοι χάκαραν κυβερνητικές ιστοσελίδες -«Επεσαν» τα site της Βουλής, της ΕΥΠ, του ΥΠΕΞ

Θα αναβαθμιστούν τα 12 ελληνικά Rafale F.3 για να καταρρίπτουν τα τουρκικά μαχητικά πριν βγουν στο Αιγαίο! |Ο θυμωμένος Έλληνας

Εκλογές ΗΠΑ: Επικυρώθηκε η νίκη Μπάιντεν στην Τζόρτζια.| Ο θυμωμένος Έλληνας

Τουρκικής ιδιοκτησίας η BioNTech που ανακάλυψε με την Pfizer το πρώτο δυτικό εμβόλιο κατά του κορωνοϊού| Ο θυμωμένος Έλληνας

Κορωνοϊός: Η επαναμόλυνση δεν είναι πιθανή για έξι μήνες - Τι αποκαλύπτει νέα μελέτη. | Ο θυμωμένος Έλληνας

SMS στο 13033: Τι γράφουμε για ΕΛΤΑ, Cosmote, Vodafone, Wind, βενζινάδικο και σούπερ μάρκετ.| Ο Θυμωμένος Έλληνας

Απέτυχε το lockdown στην Θεσσαλονίκη: Ανακοινώνουν ακόμα πιο σκληρά μέτρα - Πού θα φτάσουν;