Θεσσαλονίκη: Η επαναστατική θεραπεία που σκοτώνει τον κορωνοϊό – Ίσως και ισόβια




Εν αναμονή της εγκρίσεως της θεραπείας από την ΕΟΦ

Μια πολλά υποσχόμενη θεραπεία, έχει αναπτύξει η ομάδα Μεταμοσχεύσεως Αιμοποιητικών Κυττάρων του Νοσοκομείου Παπανικολάου, με στόχο την θεραπεία με μια απλή μετάγγιση των ασθενών που βρίσκονται στις ΜΕΘ και νοσούν από τον covid-19.

Σύμφωνα με το σκεπτικό της ερευνητικής ομάδος, τα Τ-Λεμφοκύτταρα εξελίχθηκαν για να σκοτώνουν κύτταρα που έχουν μολυνθεί από ιούς. Συνιστούν  τμήμα της φυσικής άμυνας του οργανισμού, στην αντιμετώπιση των ιογενών λοιμώξεων. Κατά την διάρκεια των κλινικών παρατηρήσεων επί ένα χρόνο σε ασθενείς με covid, η ομάδα στο Παπανικολάου διαπίστωσε ότι, όσοι νοσούν ελαφρά και αναρρώνουν παράγουν μεγάλο αριθμό Τ-Λεμφοκυττάρων. Αντίθετα, όσοι αναπτύσσουν βαριές λοιμώξεις και συχνά καταλήγουν δεν αναπτύσσουν τέτοια κύτταρα.

Έτσι, πήραν αίμα ασθενών που έχουν αναρρώσει από τον κορωνοϊό, πολλαπλασίασαν εργαστηριακά τα Τ-Λεμφοκύτταρα και όταν τα επανεισήγαγαν στον οργανισμό διαπίστωσαν ότι αυτά επιτίθενται στον ιό και τον εξουδετερώνουν. Από προηγούμενες έρευνες σε καρκίνους διαπιστώθηκε ότι τα T -λεμφοκύτταρα μένουν ενεργά και ζωντανά στον οργανισμό για χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι η προφύλαξη του πληθυσμού θα είναι μακροπρόθεσμη ίσως και ισόβια για όσους θα έχουν υποβληθεί στην συγκεκριμένη θεραπεία και με δεδομένο ότι ο κορωνοϊός θα ταλαιπωρεί για χρόνια την παγκόσμια κοινότητα.

Η πρωτοποριακή θεραπεία μετατρέπει σε ζωντανό φάρμακο τα ίδια τα κύτταρα  του  οργανισμού, τα οποία αναγνωρίζουν τον ιό ως ξενιστή και τον εξαλείφουν στο πλαίσιο της φυσικής του άμυνας.

Στόχος της παγκόσμιας ιατρικής κοινότητος είναι η παρασκευή ενός αποτελεσματικού φαρμάκου κατά του θανατηφόρου ιού και η προσπάθεια των Ελλήνων γιατρών από την Θεσσαλονίκη στέλνει ένα ελπιδοφόρο μήνυμα σε εκείνους που λόγω ιατρικού ιστορικού ή ηλικίας δεν θα εμβολιαστούν, αλλά και σε όσους τύχει να νοσήσουν αν και  έχουν εμβολιαστεί.

Εν αναμονή της εγκρίσεως της θεραπείας από την ΕΟΦ, σε περίπου τρεις εβδομάδες αναμένεται να ξεκινήσουν η κλινική εφαρμογή της θεραπείας σε 30 ασθενείς στα νοσοκομεία Παπανικολάου και Ιπποκράτειο. Η έρευνα χρηματοδοτείται και από την «Επιτροπή 2021». Εν τω μεταξύ ο υφυπουργός υγείας Βασίλης Κοντοζαμάνης ανακοίνωσε ότι θα ανεγερθεί πτέρυγα στο νοσοκομείο Παπανικολάου για γονιδιακές θεραπείες, κάτι που αποτελούσε πάγιο αίτημα της ιατρικής κοινότητος.

Πηγή: ertnews

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 322 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ......ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τζιχαντιστές αποκεφάλισαν σε γήπεδο 50 άνδρες και αγόρια και στην συνέχεια τους τεμάχισαν

Εκλογές ΗΠΑ: Επικυρώθηκε η νίκη Μπάιντεν στην Τζόρτζια.| Ο θυμωμένος Έλληνας

Στα 12 ναυτικά μίλια από τη Ρόδο το Oruc Reis θυμίζοντας μας τις “πρώην κόκκινες γραμμές"...

Έξι μήνες μπάχαλου - Πανικόβλητη η κυβέρνηση επανιδρύει το υπουργείο για τη μεταναστευτική πολιτική

Τι είναι η μέθοδος mRNA που μας έδωσε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Αλλάζει το ανθρώπινο DNA;|Ο θυμωμένος Έλληνας

Οι τούρκοι πειρατές του Αιγαίου

Καρυάτιδες:Η λέξη “Καρυάτις” στα αρχαία Ελληνικά, σημαίνει “κόρη από τις Καρυές”, μια αρχαία πόλη στις πλαγιές του Πάρνωνα, κοντά στη Σπάρτη.Η ιστορία τους!

Τουρκικής ιδιοκτησίας η BioNTech που ανακάλυψε με την Pfizer το πρώτο δυτικό εμβόλιο κατά του κορωνοϊού| Ο θυμωμένος Έλληνας

19το.. Συνέδριο ΚΚΕ: «Αν Γίνει Πόλεμος Με Τουρκία, Εμείς Θα Χτυπήσουμε Την Ελληνική Αστική Τάξη»