Τελεσίγραφο Ρωσίας σε ΗΠΑ για Γ' ΠΠ: «Αν αναπτύξετε σε χερσαίες βάσεις πυραύλους κοντά σε σύνορα μας θα τους χτυπήσουμε»

Τελεσίγραφο Ρωσίας σε ΗΠΑ για Γ' ΠΠ: «Αν αναπτύξετε σε χερσαίες βάσεις πυραύλους κοντά σε σύνορα μας θα τους χτυπήσουμε»

Τελεσίγραφο Μόσχας σε ΗΠΑ, Βρετανία, Ουκρανία.

Το υπουργείο Εξωτερικών της Ρωσίας απέστειλε το πρωί της Δευτέρας τελεσίγραφο προς ΗΠΑ, Βρετανία και Ουκρανία, τονίζοντας πως δεν αποκλείεται να απαντήσει στρατιωτικά στις απειλές τους. 

Η δήλωση του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών έρχεται εν μέσω αναφερόμενων σχεδίων του Πενταγώνου για ανάπτυξη πυραύλων μέσου βεληνεκούς σε χερσαίες βάσεις κοντά στα σύνορα της Ρωσίας. 

«Το Ηνωμένο Βασίλειο και οι ΗΠΑ σχεδιάζουν να αναπτύξουν πυραύλους μικρού και μεσαίου βεληνεκούς. Αυτή η κίνηση θα φέρει σοβαρή κλιμάκωση,» δήλωσε το ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών τη Δευτέρα.

Το υπουργείο επίσης δεν απέκλεισε τη χρήση στρατιωτικών μέτρων ως απάντηση στις απειλές πυραύλων που προκύπτουν από τη Δύση.  

Tαυτόχρονα, πρωτοφανή όγκο στρατιωτικών δυνάμεων συγκεντρώνει η Ρωσία στον Αρκτικό Κύκλο, όπου δοκιμάζει τα νέα της οπλικά συστήματα σε μια περιοχή που προσφάτως καθάρισε από πάγους λόγω της κλιματικής αλλαγής.

Η ρωσική στρατιωτική παρουσία στην περιοχή φέρεται να στοχεύει στη διασφάλιση των βόρειων ακτών της, στον Βόρειο Παγωμένο Ωκεανό, αλλά και στην προσπάθεια διάνοιξης θαλάσσιας εμπορικής οδού από την Ασία στην Ευρώπη.

Να υπενθυμίσουμε πως πυραύλους προς την Ευρώπη είχαν τοποθετήσει τη δεκαετία το 80' οι Ρώσοι, τότε οι Αμερικανοί είχαν απαντήσει με πυραύλους Cruise και Pers. 

Τελικά τότε όλα αυτά έληξαν με συνθήκη, μέσα από την οποία και οι δύο πλευρές δεσμεύθηκαν πως θα καταστρέψουν όλους τους πυραύλους βεληνεκούς από 500 σε 5.500 χιλιόμετρα

Επικοινωνία Ζελένσκι με Μέρκελ-Μακρόν  

Η Ουκρανία την ίδια στιγμή, θέλει να εμπλέξει στη σύγκρουση του Ντονμπάς και άλλες χώρες. Ο Πρόεδρος της Ουκρανίας Βόλοτυρ Ζελένσκι, σχεδιάζει να συζητήσει την επιδείνωση της κατάστασης με τη Γερμανίδα Καγκελάριο Άνγκελα Μέρκελ και τον Γάλλο Πρόεδρο Εμμανουήλ Μακρόν αυτήν την εβδομάδα. 

«Αυτήν την εβδομάδα, αναμένεται τριμερής συνομιλία. Το κύριο θέμα της συνομιλίας είναι η επιδείνωση της κατάστασης στο Ντονμπάς», αναφέρει η ουκρανική προεδρία. 

Πηγή

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 322 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ......ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τζιχαντιστές αποκεφάλισαν σε γήπεδο 50 άνδρες και αγόρια και στην συνέχεια τους τεμάχισαν

Εκλογές ΗΠΑ: Επικυρώθηκε η νίκη Μπάιντεν στην Τζόρτζια.| Ο θυμωμένος Έλληνας

Στα 12 ναυτικά μίλια από τη Ρόδο το Oruc Reis θυμίζοντας μας τις “πρώην κόκκινες γραμμές"...

Τι είναι η μέθοδος mRNA που μας έδωσε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Αλλάζει το ανθρώπινο DNA;|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τουρκικής ιδιοκτησίας η BioNTech που ανακάλυψε με την Pfizer το πρώτο δυτικό εμβόλιο κατά του κορωνοϊού| Ο θυμωμένος Έλληνας

Κορωνοϊός: Η επαναμόλυνση δεν είναι πιθανή για έξι μήνες - Τι αποκαλύπτει νέα μελέτη. | Ο θυμωμένος Έλληνας

Τούρκοι χάκαραν κυβερνητικές ιστοσελίδες -«Επεσαν» τα site της Βουλής, της ΕΥΠ, του ΥΠΕΞ

Η κυβέρνηση επέβαλε ολικό βραδινό lockdown σε όλη τη χώρα από Παρασκευή -«Ούτε στην αυλή τους» μετά τις 21:00 οι πολίτες

Θα αναβαθμιστούν τα 12 ελληνικά Rafale F.3 για να καταρρίπτουν τα τουρκικά μαχητικά πριν βγουν στο Αιγαίο! |Ο θυμωμένος Έλληνας