32χρονη εμφάνισε θρόμβωση μετά τον εμβολιασμό της



Ένας σπάνιος θρόμβος αίματος που εμφανίστηκε μετά τον εμβολιασμό της με AstraZeneca, παραλίγο να της στοιχίσει τη ζωή της, λέει μια μητέρα δύο παιδιών από τη Βρετανία. Επιμένει ωστόσο ότι ο κόσμος θα πρέπει να συνεχίσει να εμβολιάζεται.

Η Λόρεν Μπριγκς εμφάνισε μια σειρά από συμπτώματα κάποιες ημέρες μετά τον εμβολιασμό της. Ξεκίνησαν με «τρομακτικό πονοκέφαλο», ενώ στη συνέχεια άρχισαν οι πόνοι στο κάτω μέρος του σώματός της. Ένιωθε ότι στο πόδι της γινόταν «έκρηξη», όπως λέει.



Εξαιτίας του πόνου πήγε στο νοσοκομείο, από όπου προειδοποίησε την οικογένειά της μέσω βιντεοκλήσης ότι μπορεί να μην επέστρεφε σπίτι. Η 32χρονη ήταν απολύτως υγιής όταν έλαβε ένα μήνυμα για τον εμβολιασμό της τον Μάρτιο. Θεώρησε ότι ήταν τυχερή όταν την ενημέρωσαν να κάνει το εμβόλιο τόσο νωρίς και πήγε να εμβολιαστεί, σύμφωνα με δημοσίευμα της Daily Mail.Εννιά μέρες αργότερα όμως, η Λόρεν άρχισε να έχει τρομακτικά συμπτώματα και πίστεψε ότι είχε κολλήσει κορονοϊό. «Ξύπνησε εκείνο το πρωί με έναν τρομακτικό πονοκέφαλο. Είχα φαγούρα παντού και ζαλιζόμουν λίγο. Δεν μπορούσα να φάω και πέρασα όλη τη μέρα στο κρεβάτι. Με το ζόρι μπορούσα να σηκώσω το κεφάλι μου από το μαξιλάρι. Η πρώτη μου σκέψη ήταν ότι είχα κορονοϊό».

Έκλεισε ραντεβού για να κάνει τεστ και πήρε αρνητικό αποτέλεσμα 24 ώρες μετά. Τότε άρχισε να πονάει φριχτά στο αριστερό πόδι της και δύο μέρες μετά πρόσεξε μια κόκκινη, πρησμένη φλέβα την ώρα που έκανε μπάνιο. «Το ήξερα ότι δεν ήταν φυσιολογικό αλλά δεν σκέφτηκε ότι είχε να κάνει με το εμβόλιο».

Πήγε τελικά στο νοσοκομείο όπου διαπιστώθηκε πως είχε εμφανίσει θρόμβωση. Οι εξετάσεις έδειξαν «αρκετούς» θρόμβους αίματος στο πόδι της και «αρκετούς» στους πνεύμονές της. Είχε θρόμβωση στις βαθιές φλέβες (Deep Vein Thrombosis) και πνευμονική εμβολή.

Παρά την περιπέτειά της, η Λόρεν λέει πως πιστεύει ακόμη ότι οι άνθρωποι πρέπει να εμβολιαστούν. «Στο νοσοκομείο μου είπαν πως ήμουν απλώς άτυχη, η μία στο εκατομμύριο που θα εμφανίσω θρόμβωση. Ακόμα πιστεύω στο πρόγραμμα. Αν δεν είχα πάει στο νοσοκομείο, πιθανότατα θα είχα πεθάνει».

Η Λόρεν πήρε εξιτήριο στις 13 Απριλίου. Επισήμως έγινε η διάγνωση ότι εμφάνισε «θρόμβωση και πνευμονική θρομβοπενία που προκαλείται από εμβόλιο». Θα λαμβάνει το φάρμακο warfarin για τους επόμενους έξι τουλάχιστον μήνες.

Πηγή

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 322 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ......ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τζιχαντιστές αποκεφάλισαν σε γήπεδο 50 άνδρες και αγόρια και στην συνέχεια τους τεμάχισαν

Εκλογές ΗΠΑ: Επικυρώθηκε η νίκη Μπάιντεν στην Τζόρτζια.| Ο θυμωμένος Έλληνας

Στα 12 ναυτικά μίλια από τη Ρόδο το Oruc Reis θυμίζοντας μας τις “πρώην κόκκινες γραμμές"...

Έξι μήνες μπάχαλου - Πανικόβλητη η κυβέρνηση επανιδρύει το υπουργείο για τη μεταναστευτική πολιτική

Τι είναι η μέθοδος mRNA που μας έδωσε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Αλλάζει το ανθρώπινο DNA;|Ο θυμωμένος Έλληνας

Οι τούρκοι πειρατές του Αιγαίου

Καρυάτιδες:Η λέξη “Καρυάτις” στα αρχαία Ελληνικά, σημαίνει “κόρη από τις Καρυές”, μια αρχαία πόλη στις πλαγιές του Πάρνωνα, κοντά στη Σπάρτη.Η ιστορία τους!

Τουρκικής ιδιοκτησίας η BioNTech που ανακάλυψε με την Pfizer το πρώτο δυτικό εμβόλιο κατά του κορωνοϊού| Ο θυμωμένος Έλληνας

19το.. Συνέδριο ΚΚΕ: «Αν Γίνει Πόλεμος Με Τουρκία, Εμείς Θα Χτυπήσουμε Την Ελληνική Αστική Τάξη»