Τρομοκρατία μέσω Ελβετίας: Προσπαθούν να «φιμώσουν» όποιον αντιδράει στα lockdown - «Δεν θα μπαίνουν εντατική»|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τρομοκρατία μέσω Ελβετίας: Προσπαθούν να «φιμώσουν» όποιον αντιδράει στα lockdown - «Δεν θα μπαίνουν εντατική»


Έχει «παίξει» σε όλα τα ελληνικά ΜΜΕ η είδηση σχετικά με τις δηλώσεις ενός Ελβετού «Τσιόδρα» που ζήτησε να μένουν εκτός ΜΕΘ όσοι πολίτες φέρουν αντιρρήσεις στα κυβερνητικά μέτρα απαγόρευσης για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Ο Ελβετός Γουίλι Όγκιερ φέρεται να είπε:

«Όποιος παραβλέπει εσκεμμένα τους κανόνες απόστασης και υγιεινής θα πρέπει να είναι υπεύθυνος για τις ενέργειές του. Προτείνω αυτά τα άτομα να καταγράφονται, τα νοσοκομεία να γνωρίζουν τα στοιχεία τους και να μην τους παρέχεται κρεβάτι εντατικής θεραπείας».

Κρυπτόμενοι πίσω από τα λόγια του Ελβετού γιατρού - στον οποίο κανονικά θα έπρεπε ήδη να του είχε αφαιρεθεί η άδεια αφού δεν τιμά τον όρκο που έδωσε - οι Έλληνες προπαγανδιστές των lockdown και επιδοτούμενοι από τις λίστες Πέτσα επιχειρούν να τρομοκρατήσουν τους Έλληνες πολίτες.

Έτσι ξαφνικά καλλιεργείται ένα κλίμα στο οποίο όποιος ασκεί κριτική στην κυβέρνηση και τα μέτρα της ή επισημαίνει τις ... συνεχείς αναδιπλώσεις των "ειδικών" δεν θα μπορεί να νοσηλευτεί εάν αρρωστήσει. 
Σύμφωνα με το διεστραμμένο αυτό σκεπτικό, δικαίωμα και πρόσβαση στην Υγεία δεν έχει όποιος είναι σκεπτικιστής έναντι της εξουσίας.

Πρόκειται ξεκάθαρα για μια επιχείρηση κατατρομοκράτησης του ελληνικού λαού μέσω... Ελβετίας.
Γιατί όμως χάρηκαν τόσο πολύ με τα λόγια του Ελβετού τα εν Ελλάδα παπαγαλάκια της κυβέρνησης; Διότι τους δίνει το δικαίωμα να πούν αυτό που μέχρι τώρα μόνον οι πιο χυδαίες περσόνες των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης τολμούσαν να εκφράσουν. Το οποίο όμως σκεπτόντουσαν όλοι όσοι με απολύτως φασιστικό τρόπο θέλουν να επιβάλλουν την μονομορφοποίηση του δημοσίου διαλόγου. 

Μπορούν λοιπόν μέσω Ελβετίας να πούν ότι μόνον όσοι είναι "πιστά και υπάκουα" κινούμενα του συστήματος, άκριτοι καταναλωτές των εγκεκριμένων από το Μαξίμου ειδήσεων,  έχουν δικαίωμα στο να νοσηλευτούν. Ακόμη και εάν πλήρωναν για δεκάδες χρόνια φόρους για το σύστημα υγείας θα χάσουν την πρόσβαση σε αυτό διότι αυτό θέλουν αυτοί οι εκφραστές της λογοκρισίας.

 Πηγή

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 322 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ......ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τζιχαντιστές αποκεφάλισαν σε γήπεδο 50 άνδρες και αγόρια και στην συνέχεια τους τεμάχισαν

Εκλογές ΗΠΑ: Επικυρώθηκε η νίκη Μπάιντεν στην Τζόρτζια.| Ο θυμωμένος Έλληνας

Στα 12 ναυτικά μίλια από τη Ρόδο το Oruc Reis θυμίζοντας μας τις “πρώην κόκκινες γραμμές"...

Τι είναι η μέθοδος mRNA που μας έδωσε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Αλλάζει το ανθρώπινο DNA;|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τουρκικής ιδιοκτησίας η BioNTech που ανακάλυψε με την Pfizer το πρώτο δυτικό εμβόλιο κατά του κορωνοϊού| Ο θυμωμένος Έλληνας

Κορωνοϊός: Η επαναμόλυνση δεν είναι πιθανή για έξι μήνες - Τι αποκαλύπτει νέα μελέτη. | Ο θυμωμένος Έλληνας

Τούρκοι χάκαραν κυβερνητικές ιστοσελίδες -«Επεσαν» τα site της Βουλής, της ΕΥΠ, του ΥΠΕΞ

Η κυβέρνηση επέβαλε ολικό βραδινό lockdown σε όλη τη χώρα από Παρασκευή -«Ούτε στην αυλή τους» μετά τις 21:00 οι πολίτες

Θα αναβαθμιστούν τα 12 ελληνικά Rafale F.3 για να καταρρίπτουν τα τουρκικά μαχητικά πριν βγουν στο Αιγαίο! |Ο θυμωμένος Έλληνας