Φταίει όλο το αρμενικό έθνος»: Δραματικές δηλώσεις από τον πρόεδρο του Ναγκόρνο Καραμπάχ



«Φταίει όλο το αρμενικό έθνος»: Δραματικές δηλώσεις από τον πρόεδρο του Ναγκόρνο Καραμπάχ
CNN Greece, Κώστας Πλιάκος

Με σκληρή γλώσσα και αναφέροντας στοιχεία που αφήνουν ερωτήματα για τη στρατηγική της Αρμενίας στον πόλεμο του Ναγκόρνο Καραμπάχ μίλησε ο πρόεδρος του, Αραΐκ Χαρουτουνιάν με ένα βιντεοσκοπημένο μήνυμά του.

Ο πρόεδρος του Ναγκόρνο Καραμπάχ επέρριψε ευθύνες στο αρμενικό έθνος, συνολικά, για τη στρατιωτική ήττα στο Καραμπάχ, λέγοντας ότι τμήματα των αρμενικών στρατευμάτων εγκατέλειψαν τη βόρεια γραμμή στην περιοχή Ματαγκίς στις 3 Οκτωβρίου, αφού τα στρατεύματα του Αζερμπαϊτζάν κατέλαβαν την περιοχή του Ταλίς.

Είπε μάλιστα ότι αυτοί που εγκατέλειψαν τις θέσεις τους δεν ήταν τακτικά στρατεύματα του Στρατού Άμυνας του Καραμπάχ, αλλά εθελοντές και μαχητές εκτός στρατού. Ανέφερε επίσης ότι ειδικές μονάδες εθνικής ασφάλειας από την Αρμενία αρνήθηκαν να πάνε στη βόρεια πρώτη γραμμή μαζί του εκείνη την ημέρα.

«Τους ζήτησα να με συνοδεύσουν στην περιοχή, αλλά αρνήθηκαν. Τους είπα ότι θα ήμουν επικεφαλής της επιχείρησης, αλλά χωρίς αποτέλεσμα», προσθέτοντας ότι «οι άνθρωποι που αναζητούν προδότες δεν χρειάζεται να κοιτάζουν πλέον αλλού».

Είπε ότι το έθνος εγκατέλειψε 19χρονους και 20χρονους στρατιώτες του Στρατού Άμυνας του Αρτσάχ για να πολεμήσουν, χωρίς καμία υποστήριξη προσθέτοντας ότι δεν θα δώσει αριθμούς σχετικά με τον αριθμό των εθελοντών αυτούς που εγγράφηκαν στην εθνική κινητοποίηση, αλλά τόνισε ότι οι αριθμοί ήταν ανεπαρκείς.

Δήλωσε ότι μερικοί από τους εθελοντές που έφτασαν έμειναν μέχρι το τέλος, ενώ άλλοι έφυγαν μετά από μια μέρα. Το ίδιο συνέβη και με εφεδρικά στρατεύματα.

Παρουσίασε επίσης ένα έγγραφο σύμφωνα με το οποίο ο διοικητής δύο ταγμάτων στρατιωτών, που έφτασαν από την Αρμενία, αρνήθηκε να συμμετάσχει σε επιχείρηση για την υπεράσπιση της Σούσι, της πόλης που βρίσκεται μόλις 10 χιλιόμετρα από την πρωτεύουσα του Καραμπάχ, Στεπανακέρτ.

«Ποιος έδωσε τα εδάφη; Όλοι μας, το έθνος. Όλοι μας προδώσαμε τους στρατιώτες, τα παιδιά μας. Μην ψάχνετε αλλού για τους προδότες», είπε ο Χαρουτουνιάν.

Είπε ότι η έλλειψη αρμενικών στρατευμάτων και όχι τα drones του Αζερμπαϊτζάν, ήταν το κύριο πρόβλημα κατά τη διάρκεια του πολέμου, τονίζοντας ότι το Στεπανακέρτ υπερασπίστηκαν μόνο 100-200 μαχητές και ότι δεν υπήρχε άλλη επιλογή από το να υπογράψει τη συμφωνία κατάπαυσης του πυρός.

«Γονατίζω μπροστά σε εκείνους που έπεσαν. Γονατίζω μπροστά στα 18χρονα αγόρια μας που πέθαναν και εκείνα που εξακολουθούν να υπερασπίζονται τα σύνορά μας», είπε ο Χαρουτουνιάν, προσθέτοντας ότι θα έρθει η ώρα να αποκαλύψουμε όλες τις πτυχές του πολέμου.

Πηγή

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 322 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ......ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τζιχαντιστές αποκεφάλισαν σε γήπεδο 50 άνδρες και αγόρια και στην συνέχεια τους τεμάχισαν

Εκλογές ΗΠΑ: Επικυρώθηκε η νίκη Μπάιντεν στην Τζόρτζια.| Ο θυμωμένος Έλληνας

Στα 12 ναυτικά μίλια από τη Ρόδο το Oruc Reis θυμίζοντας μας τις “πρώην κόκκινες γραμμές"...

Έξι μήνες μπάχαλου - Πανικόβλητη η κυβέρνηση επανιδρύει το υπουργείο για τη μεταναστευτική πολιτική

Τι είναι η μέθοδος mRNA που μας έδωσε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Αλλάζει το ανθρώπινο DNA;|Ο θυμωμένος Έλληνας

Οι τούρκοι πειρατές του Αιγαίου

Καρυάτιδες:Η λέξη “Καρυάτις” στα αρχαία Ελληνικά, σημαίνει “κόρη από τις Καρυές”, μια αρχαία πόλη στις πλαγιές του Πάρνωνα, κοντά στη Σπάρτη.Η ιστορία τους!

Τουρκικής ιδιοκτησίας η BioNTech που ανακάλυψε με την Pfizer το πρώτο δυτικό εμβόλιο κατά του κορωνοϊού| Ο θυμωμένος Έλληνας

19το.. Συνέδριο ΚΚΕ: «Αν Γίνει Πόλεμος Με Τουρκία, Εμείς Θα Χτυπήσουμε Την Ελληνική Αστική Τάξη»