Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Τραμπ «κάνει πολύ καλά» και δεν έχει δυσκολία στην αναπνοή, λέει η ιατρική ομάδα

Ο Τραμπ «κάνει πολύ καλά» και δεν έχει δυσκολία στην αναπνοή, λέει η ιατρική ομάδα

Ο Τραμπ μεταφέρθηκε στον Γουόλτερ Ριντ την Παρασκευή

Ο Πρόεδρος Τραμπ «κάνει πολύ καλά» και δεν έχει καμία δυσκολία στην αναπνοή, δήλωσε η ιατρική του ομάδα το Σάββατο - το πρωί μετά τη μεταφορά του στο Εθνικό Στρατιωτικό Ιατρικό Κέντρο Walter Reed.

Ο γιατρός του Λευκού Οίκου, Δρ Sean Conley και άλλα μέλη της ιατρικής ομάδας ενημέρωσαν τους δημοσιογράφους για την κατάσταση του Trump. Ο Κόνλεϊ είπε ότι ήταν «εξαιρετικά ευχαριστημένοι με την πρόοδο» που κάνει ο Τραμπ.

ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΕ WALTER REED «ΕΚΤΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ» ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΘΕΤΙΚΟ ΓΙΑ ΚΟΡΟΝΑΒΙΡΟ 

"Σήμερα το πρωί, ο Πρόεδρος τα πάει πολύ καλά", είπε.

Ο Δρ Sean Dooley είπε ότι οι καρδιακές, νεφρικές και ηπατικές λειτουργίες είναι όλες φυσιολογικές, ότι ο Trump δεν έχει οξυγόνο και δεν έχει καμία δυσκολία στην αναπνοή ή το περπάτημα.

Σημείωσε ότι είναι εξαιρετικά καλό πνεύμα και είπε: «Νιώθω σαν να μπορούσα να φύγω από εδώ σήμερα».

Οι γιατροί δήλωσαν επίσης ότι ο Τραμπ ήταν απαλλαγμένος από πυρετό για 24 ώρες και ότι τα συμπτώματα ρινικού βήχα και κόπωσης είχαν «επιλυθεί». Ωστόσο, δεν έδωσαν ημερομηνία για το πότε ο Τραμπ μπορεί να εγκαταλείψει το κέντρο.

Ο Τραμπ ανακοίνωσε την Παρασκευή το πρωί ότι και η Πρώτη Κυρία Μελάνια Τραμπ είχαν δοκιμαστεί θετικά. Ορισμένοι αξιωματούχοι του Λευκού Οίκου και της εκστρατείας έχουν επίσης δοκιμαστεί θετικά - συμπεριλαμβανομένου του ανώτερου συμβούλου του Λευκού Οίκου Hope Hicks και του διευθυντή εκστρατείας Trump, Bill Stepien. Το Σάββατο ο πρώην κυβερνήτης του NJ Chris Christie, ο οποίος ήταν στην ομάδα προετοιμασίας του Trump για την προεδρική συζήτηση της Τρίτης, ανακοίνωσε ότι είχε δοκιμαστεί θετικά.

Ο Τραμπ μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο αργότερα την Παρασκευή σε αυτό που χαρακτηρίστηκε ως προληπτικό μέτρο μετά από συμπτώματα που ο Λευκός Οίκος περιέγραψε ως «ήπιος».

Την Παρασκευή το απόγευμα, ο Conley είπε ότι ο Trump είχε λάβει ένα κοκτέιλ αντισωμάτων, καθώς και ψευδάργυρο, βιταμίνη D, φαμοτιδίνη, μελατονίνη και καθημερινή ασπιρίνη. Αργότερα είπε ότι ο Τραμπ έπαιρνε τον Ρεντεσβίρ

Ο Τραμπ την Παρασκευή το βράδυ έγραψε ότι η θεραπεία του "πήγε καλά, νομίζω!"


"Σας ευχαριστώ όλους. ΑΓΑΠΗ!!!"

Ο Brooke Singman και ο Dom Calicchio της Fox News συνέβαλαν σε αυτήν την έκθεση.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 322 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ......ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τι είναι η μέθοδος mRNA που μας έδωσε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Αλλάζει το ανθρώπινο DNA;|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τζιχαντιστές αποκεφάλισαν σε γήπεδο 50 άνδρες και αγόρια και στην συνέχεια τους τεμάχισαν

Τούρκοι χάκαραν κυβερνητικές ιστοσελίδες -«Επεσαν» τα site της Βουλής, της ΕΥΠ, του ΥΠΕΞ

Θα αναβαθμιστούν τα 12 ελληνικά Rafale F.3 για να καταρρίπτουν τα τουρκικά μαχητικά πριν βγουν στο Αιγαίο! |Ο θυμωμένος Έλληνας

Εκλογές ΗΠΑ: Επικυρώθηκε η νίκη Μπάιντεν στην Τζόρτζια.| Ο θυμωμένος Έλληνας

Τουρκικής ιδιοκτησίας η BioNTech που ανακάλυψε με την Pfizer το πρώτο δυτικό εμβόλιο κατά του κορωνοϊού| Ο θυμωμένος Έλληνας

Κορωνοϊός: Η επαναμόλυνση δεν είναι πιθανή για έξι μήνες - Τι αποκαλύπτει νέα μελέτη. | Ο θυμωμένος Έλληνας

SMS στο 13033: Τι γράφουμε για ΕΛΤΑ, Cosmote, Vodafone, Wind, βενζινάδικο και σούπερ μάρκετ.| Ο Θυμωμένος Έλληνας

Απέτυχε το lockdown στην Θεσσαλονίκη: Ανακοινώνουν ακόμα πιο σκληρά μέτρα - Πού θα φτάσουν;