Το πρόβλημα της Ελλάδας το 2010 ήταν η χρεοκοπία, όχι ο …φασισμός. Το ένοχο για την χρεοκοπία της χώρας πολιτικό σύστημα αποφάσισε πως η Χρυσή Αυγή ήταν πολύ χρήσιμη για να ξεπλύνει τη σαπίλα του. Με την βοήθεια των ολιγαρχών καναλαρχών φούσκωσαν την Χρυσή Αυγή, ώστε να διοχετευτεί εκεί ένα μέρος της λαϊκής οργής και να μην τους συμβεί κάνα δικαστικό ατύχημα.

"...Το πρόβλημα της Ελλάδας το 2010 ήταν η χρεοκοπία, όχι ο …φασισμός. 
Ουσιαστικά και κυριολεκτικά Χρυσή Αυγή δεν υπήρχε πριν την χρεοκοπία της χώρας. 
Και έπρεπε να αποδοθεί Δικαιοσύνη για την χρεοκοπία της χώρας, κάτι που δεν έγινε ποτέ.
Το ένοχο για την χρεοκοπία της χώρας πολιτικό σύστημα αποφάσισε πως η Χρυσή Αυγή ήταν πολύ χρήσιμη για να ξεπλύνει τη σαπίλα του. 
--▪Με την βοήθεια των ολιγαρχών καναλαρχών φούσκωσαν την Χρυσή Αυγή, ώστε να διοχετευτεί εκεί ένα μέρος της λαϊκής οργής και να μην τους συμβεί κάνα δικαστικό ατύχημα.
Μπήκαν οι χρυσαυγίτες στη Βουλή, οπότε, αφού αυτοί είναι φασίστες, όλοι οι υπόλοιποι είναι δημοκράτες. 
Μπήκαν οι Τσοχατζόπουλος και Παπαγεωργόπουλος στη φυλακή, οπότε, αφού αυτοί είναι αρπαχτάκηδες, όλοι οι υπόλοιποι είναι νοικοκυρέοι. Τέλειο ξέπλυμα.

Δέκα χρόνια μετά την χρεοκοπία, το πολιτικό σύστημα είναι ίδιο, όπως το 2010. 
▪Στην κυβέρνηση είναι η Νέα Δημοκρατία, το κόμμα που εκτίναξε το δημόσιο χρέος πριν το 2010 και στην αντιπολίτευση είναι το ΠΑΣΟΚ, το οποίο λέγεται πια ΣΥΡΙΖΑ. 
-->> ▪Δηλαδή ο δικομματισμός που εγγυάται πως τίποτα δεν θα αλλάξει στη χώρα. 
Οι ολιγάρχες είναι οι ίδιοι, οι μεγαλοδημοσιογράφοι είναι οι ίδιοι, οι παίκτες είναι όλοι οι ίδιοι. 
Όλοι στις θέσεις τους. 
Και όλοι αυτοί υποστηρίζουν πως αποδόθηκε Δικαιοσύνη. Πως νίκησε η Δικαιοσύνη.

▪Με τη Χρυσή Αυγή στη Βουλή και τους Τσοχατζόπουλο Παπαγεωργόπουλο στη φυλακή πέρασαν κάτι τις μνημόνια, η Ελλάδα υποθηκεύτηκε, η Μακεδονία ξεπουλήθηκε, εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες εγκατέλειψαν τη χώρα, πολλοί καταστράφηκαν και έγιναν και άλλα τέτοια πραγματάκια, ενώ οι Έλληνες σκοτώνονταν μεταξύ τους για το ποιος είναι φασίστας και ποιος είναι αντίφα.

-->● Δέκα χρόνια μετά, οι Χρυσαυγίτες αφού ήδη έχουν ξεπλύνει όλο το ένοχο πολιτικό σύστημα, ξεπλένουν σήμερα και την αδέκαστη τυφλή Δικαιοσύνη που τους καταδίκασε. 
Πολύ χρήσιμη η Χρυσή Αυγή για όλους τους “θεσμούς” της χώρας.

Σήμερα η Ελλάδα είναι μπροστά σε φίμωτρα, προστίματα και μπουκωμένα με πολλά χρήματα τηλεοπτικά μέσα χειραγώγησης. 

Τέλειος κοινοβουλευτικός φασισμός. 
Με τα ίδια κόμματα, με τους ίδιους ολιγάρχες, με την ίδια …Δικαιοσύνη, με τους ίδιους παίκτες. 
Για να τιμωρήσουν το …πολιτικό σύστημα.
Εγώ πάντα επαναστάτης πατριώτης, ισχυρίζομαι και θεωρώ πως δεν  νίκησε η Δικαιοσύνη με την καταδίκη της Χρυσής Αυγής. 
Το πολιτικό σύστημα και οι ολιγάρχες νίκησαν. 
-->>▪Εκείνο δε που νικάει σταθερά στην Ελλάδα είναι η διχόνοια...."

Από ανάρτηση της κυρίας Vicky Tsiotsia

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 322 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ......ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τζιχαντιστές αποκεφάλισαν σε γήπεδο 50 άνδρες και αγόρια και στην συνέχεια τους τεμάχισαν

Εκλογές ΗΠΑ: Επικυρώθηκε η νίκη Μπάιντεν στην Τζόρτζια.| Ο θυμωμένος Έλληνας

Στα 12 ναυτικά μίλια από τη Ρόδο το Oruc Reis θυμίζοντας μας τις “πρώην κόκκινες γραμμές"...

Έξι μήνες μπάχαλου - Πανικόβλητη η κυβέρνηση επανιδρύει το υπουργείο για τη μεταναστευτική πολιτική

Τι είναι η μέθοδος mRNA που μας έδωσε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Αλλάζει το ανθρώπινο DNA;|Ο θυμωμένος Έλληνας

Οι τούρκοι πειρατές του Αιγαίου

Καρυάτιδες:Η λέξη “Καρυάτις” στα αρχαία Ελληνικά, σημαίνει “κόρη από τις Καρυές”, μια αρχαία πόλη στις πλαγιές του Πάρνωνα, κοντά στη Σπάρτη.Η ιστορία τους!

Τουρκικής ιδιοκτησίας η BioNTech που ανακάλυψε με την Pfizer το πρώτο δυτικό εμβόλιο κατά του κορωνοϊού| Ο θυμωμένος Έλληνας

19το.. Συνέδριο ΚΚΕ: «Αν Γίνει Πόλεμος Με Τουρκία, Εμείς Θα Χτυπήσουμε Την Ελληνική Αστική Τάξη»