Ναγκόρνο-Καραμπάχ: Έφτασαν 10 χλμ. έξω από την πρωτεύουσα Στεπανακέρτ (βίντεο)

Οι Τουρκοαζέροι προελαύνουν στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ: Έφτασαν 10 χλμ. έξω από την πρωτεύουσα Στεπανακέρτ (βίντεο)

Οι Τουρκοαζέροι προελαύνουν στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ: Έφτασαν 10 χλμ. έξω από την πρωτεύουσα Στεπανακέρτ (βίντεο)






Οι δυνάμεις του Αζερμπαϊτζάν, υποστηριζόμενες από τουρκικά μαχητικά UAV, τουρκικές ειδικές δυνάμεις και μισθοφόρους από την Συρία έχουν προελάσει βαθιά μέσα στο έδαφος της αυτόνομης αρμενικής δημοκρατίας του Ναγκόρνο Καραμπάχ και πλέον απέχουν μόλις 10 χιλιόμετρα από την πρωτεύουσα Στεπανακέρτ! 

Συγκεκριμένα πολιορκούν μια πόλης 5 χιλιόμετρα την Σούσα στο Ναγκόρνο Καραμπάχ που βρίσκεται στα προάστεια του Στεπανακέρτ.

Για να το βάλουμε σε «κλίμακα Αθήνας» οι τουρκικές δυνάμεις βρίσκονται με κέντρο την Ομόνοια στην... Φιλοθέη!

Με συνδυασμένες επιχειρήσεις UAV, βαρέως πυροβολικού, αρμάτων μάχης και ρίχνοντας μεγάλες δυνάμεις στα σημεία που έχει υποστεί ρωγμή το αμυντικό οικοδόμημα των Αρμενίων, δυστυχώς είναι έτοιμη να καταλάβουν την πρωτεύουσα Στεπενακέρτ με τις χιλιάδες των Αρμενίων να είναι στο έλεος των Τούρκων για ακόμα μία φορά,

Ο πρόεδρος της δημοκρατίας του Ναγκόρνο Καραμπάχ, Αραϊκ Χαρουτιουνιάν, δήλωσε σχετικά: 

«Ο εχθρός απέχει μερικά χιλιόμετρα από τη Σούσα, το πολύ 5 χιλιόμετρα», είπε ο Αραΐκ Χαρουτιουνιάν σε ένα βίντεο που αναρτήθηκε στο Facebook.

«Ο βασικός στόχος του εχθρού είναι να  καταλάβει την Σούσα και όποιος ελέγχει τη Σούσα, ελέγχει το το Ναγκόρνο-Καραμπάχ», πρόσθεσε.

Στεκόμενος μπροστά από τον περίφημο καθεδρικό ναό του Ghazushetsots (Άγιος Σωτήρας), κάλεσε τους Αρμένιους να τρέξουν στην άμυνα της στρατηγικής πόλης, της δεύτερης μεγαλύτερης στο Karabakh μετά την πρωτεύουσα Στεπανακέρτ.

«Τις επόμενες μέρες πρέπει να αντιστρέψουμε αυτήν την κατάσταση στο μέτωπο και να τιμωρήσουμε τον εχθρό ακριβώς στις πύλες του Σούσι. Ας ενωθούμε και να πολεμήσουμε μαζί», είπε.

Η απόκτηση του ελέγχου της Σούσα θα ήταν μια σημαντική νίκη για τις δυνάμεις του Αζερμπαϊτζάν και θα ανοίξει διάπλατα τον δρόμο για την κατάληψη της πρωτεύουσας Στεπανακέρτ.

Η πόλη βρίσκεται πάνω από το Στεπανακέρτ και στον δρόμο που συνδέει την πόλη με την αρμενική επικράτεια.

Η Σούσα δέχεται τακτικά βομβαρδισμούς από τότε που ξέσπασαν οι μάχες και ο καθεδρικός ναός της υπέστη ζημιές από πυραυλικές επιθέσεις στις αρχές Οκτωβρίου. 


 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τζιχαντιστές αποκεφάλισαν σε γήπεδο 50 άνδρες και αγόρια και στην συνέχεια τους τεμάχισαν

Εκλογές ΗΠΑ: Επικυρώθηκε η νίκη Μπάιντεν στην Τζόρτζια.| Ο θυμωμένος Έλληνας

Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 322 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ......ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ|Ο θυμωμένος Έλληνας

Στα 12 ναυτικά μίλια από τη Ρόδο το Oruc Reis θυμίζοντας μας τις “πρώην κόκκινες γραμμές"...

Τι είναι η μέθοδος mRNA που μας έδωσε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Αλλάζει το ανθρώπινο DNA;|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τούρκοι χάκαραν κυβερνητικές ιστοσελίδες -«Επεσαν» τα site της Βουλής, της ΕΥΠ, του ΥΠΕΞ

Θα αναβαθμιστούν τα 12 ελληνικά Rafale F.3 για να καταρρίπτουν τα τουρκικά μαχητικά πριν βγουν στο Αιγαίο! |Ο θυμωμένος Έλληνας

Τουρκικής ιδιοκτησίας η BioNTech που ανακάλυψε με την Pfizer το πρώτο δυτικό εμβόλιο κατά του κορωνοϊού| Ο θυμωμένος Έλληνας

Κορωνοϊός: Η επαναμόλυνση δεν είναι πιθανή για έξι μήνες - Τι αποκαλύπτει νέα μελέτη. | Ο θυμωμένος Έλληνας

SMS στο 13033: Τι γράφουμε για ΕΛΤΑ, Cosmote, Vodafone, Wind, βενζινάδικο και σούπερ μάρκετ.| Ο Θυμωμένος Έλληνας