Ετοιμάζονται για το παιδομάζωμα.VIDEO.Ανακοίνωσαν Δομή για ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ απο την Οικογένεια νέων- μαθητών με Κορωνοιό!!!

Ετοιμάζονται για το παιδομάζωμα.VIDEO

Ανακοίνωσαν Δομή για ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ απο την Οικογένεια νέων- μαθητών με Κορωνοιό!!! (3 video)

Ετοιμάζονται για το παιδομάζωμα..Δειτε το

Video απο την ΕΤ3

Ετοιμάζονται βάσει του Νόμου 4862/20 να ΠΑΙΞΟΥΝ το Συνωμοσιακό τους παιχνίδι..Σήμερα στις Ειδήσεις των 12:00 στην ΕΡΤ3 ανακοίνωσαν ότι φτιάχτηκε δομή φιλοξενίας για νέους και παιδιά θετικά στον Κορωνοΐο σε παλιό αρχοντικό στην Σιάτιστα,Βοΐου για την τοποθέτηση τους εκεί ώστε να μην “μολύνουν” τις οικογένειες τους.
Πραγματικα ΦΡΙΚΗ.

Στη μέση του πουθενά, χτισμένοι φράχτες γύρω γύρω, καγκελα στα παράθυρα…Μονο υγειονομική εγκατάσταση δε θυμίζει..!!! ΘΡΙΛΕΡ!!!! Ουτε καν Νοσοκομείο αλλά δομές Απομόνωσης..Ξεκινούν σε κάθε Περιφέρεια ΦΥΛΑΚΕΣ ΑΝΗΛΙΚΩΝ απο ΚΟΡΩΝΟΙΟ!!!

Δήμαρχος Βοΐου ειναι ο κ.Χρήστος Ζευκλης…Νεα Σπιναλόγκα για τα παιδιά μας κυριε Δήμαρχε και μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου? Με τι Νομικό πλαίσιο??? Απο πού θα τα πάρετε τα παιδιά για να τα κλείσετε ΦΥΛΑΚΗ?

Σιγά σιγά θα έχουμε και άλλες ΔΟΜΕΣ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗΣ σε όλη τη Χώρα και βέβαια ΠΕΡΙΠΟΛΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ στα Σχολεία για να παίρνουν τα παιδιά σε ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ απο την Οικογένεια τους..Με οργανωμένο σχέδιο στο εξής θα βγάζουν θετικά κρούσματα και θα αρχίσουν οι Περιορισμοί που αναφέρονται στον Φασιστικό Νόμο 4862/20.Απομόνωση των παιδιών ΜΑΚΡΙΑ από τους γονείς, για να μη “μολυνθεί” τάχα η οικογένεια, και χωρίς ο εγκλεισμός να προϋποθέτει την έγκρισή των γονιών… Χορήγηση φαρμάκων, εμβολίων, ιατρικές πράξεις χωρίς απαραίτητη έγκριση γονέων… Νόμος 4682/2020

ΔΕΙΤΕ το VIDEO απο την ΕΤ 3

Δείτε εδω 2 ακόμη video για να καταλάβετε τι ερχεται..Στο πρώτο θα δείτε πως η COVID Αστυνομία αρπάζει το παιδί από τη Μάνα που δεν φορούσε Μάσκα και το 2ο Video πως συλλαμβάνουν μάνα και παιδί στην Ουαλία γιατί βγήκε σε διαμαρτυρία συγκέντρωση…και παραβίασε το Νέο Νόμο που απαγορεύει τις συγκεντρώσεις..


συγκεντρώσεις..

2o video

ΠΗΓΗ:   AMAZONIOS.net  https://amazonios.net/anakoinosan-domi-gia-apomonosi-apo-tin-oikogeneia-neon-mathiton-me-koronoio/?fbclid=IwAR1vfnQyXkA5J3mp06Kmu1mhdUtRZWNJyYL7w5PSwPy9QE6BmqusIpvsSQk

ΣΟΥ ΤΑ ΛΕΝΕ ΟΛΑ......


    


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 322 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ......ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τζιχαντιστές αποκεφάλισαν σε γήπεδο 50 άνδρες και αγόρια και στην συνέχεια τους τεμάχισαν

Εκλογές ΗΠΑ: Επικυρώθηκε η νίκη Μπάιντεν στην Τζόρτζια.| Ο θυμωμένος Έλληνας

Στα 12 ναυτικά μίλια από τη Ρόδο το Oruc Reis θυμίζοντας μας τις “πρώην κόκκινες γραμμές"...

Έξι μήνες μπάχαλου - Πανικόβλητη η κυβέρνηση επανιδρύει το υπουργείο για τη μεταναστευτική πολιτική

Τι είναι η μέθοδος mRNA που μας έδωσε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Αλλάζει το ανθρώπινο DNA;|Ο θυμωμένος Έλληνας

Οι τούρκοι πειρατές του Αιγαίου

Καρυάτιδες:Η λέξη “Καρυάτις” στα αρχαία Ελληνικά, σημαίνει “κόρη από τις Καρυές”, μια αρχαία πόλη στις πλαγιές του Πάρνωνα, κοντά στη Σπάρτη.Η ιστορία τους!

Τουρκικής ιδιοκτησίας η BioNTech που ανακάλυψε με την Pfizer το πρώτο δυτικό εμβόλιο κατά του κορωνοϊού| Ο θυμωμένος Έλληνας

19το.. Συνέδριο ΚΚΕ: «Αν Γίνει Πόλεμος Με Τουρκία, Εμείς Θα Χτυπήσουμε Την Ελληνική Αστική Τάξη»