Ιατροδικαστής Αμβούργου: «Κανείς δεν πέθανε από κοροναϊό χωρίς άλλη σοβαρή ασθένεια»

Ιατροδικαστής Αμβούργου: «Κανείς δεν πέθανε από κοροναϊό χωρίς άλλη σοβαρή ασθένεια»


Rechtsmediziner Klaus Pueschel e1586529954205

Ο κόσμος το’χει τούμπανο κι εμείς… Το ένα μετά το άλλο μηνύματα και δημοσιεύματα ενισχύουν την θέση ότι όλη αυτή η κατάσταση με τον κοροναϊό, δεν είναι τίποτα άλλο από ένα προπέτασμα καπνού για να κρύψουν κάτι άλλο. Είναι ο φόβος που θα μας μετατρέψει σε άβουλα πλάσματα, έρμαια στην κυριαρχία και τα σχέδιά τους.


Ο επιβεβλημένος εμβολιασμός που θα ακολουθείται από το τσιπάκι είναι τα πρώτα, που θα κληθούμε να αποδεχτούμε, αν θέλουμε να εξακολουθήσουμε να έχουμε κάποια από τα “προνόμια” που ακόμα έχουμε. Είσπραξη μισθών και συντάξεων, αγορές, ασφάλεια, υγειονομική περίθαλψη, εκπαίδευση και μερικά ακόμα.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της γερμανικής διαδικτυακής εφημερίδας (welt.de) ο ιατροδικαστής Κλάους Πούσχελ και η ομάδα του,(άλλη μια μαρτυρία εμπειρογνωμόνων, που δεν ακολουθεί τις “εντολές” και εκφράζεται ανοιχτά), που εξετάζουν υποτιθέμενα θύματα κοροναϊού στην πόλη Χανσεάτ, θεωρεί ότι ο φόβος είναι υπερβολικός. Μέχρι στιγμής «κανένα άτομο χωρίς προηγούμενη σοβαρή ασθένεια δεν πέθανε από τον ιό στο Αμβούργο», λέει ο ίδιος στην Hamburger Morgenpost”.

«Αυτός ο ιός επηρεάζει τη ζωή μας με εντελώς υπερβολικό τρόπο. Αυτό που συμβαίνει δεν έχει σχέση με τον κίνδυνο που αντιπροσωπεύει ο ιός», λέει επίσης ο Πούσχελ μετά την ανάλυση των 100 πρώτων νεκρών που αποδόθηκαν στον κοροναϊό και συμπληρώνει:

«Είμαι πεπεισμένος ότι η θνησιμότητα από κοροναϊό δεν θα γίνει αισθητή στα κρούσματα της ετήσιας θνησιμότητας. Δεν υπάρχει κανένας λόγος φόβου για θάνατο σε σχέση με την εξάπλωση της νόσου στην περιοχή του Αμβούργου.

Ο κάθε ένας (νεκρός) που εξετάσαμε μέχρι τώρα είχε καρκίνο, χρόνια πνευμονική νόσο, ήταν καπνιστής ή παχύσαρκος, άλλος πάσχει από διαβήτη ή έχει καρδιαγγειακή νόσο. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο ιός ήταν η τελευταία σταγόνα στο βαρέλι για να γίνει υπερχείλιση.

Η ανησυχία για τους ανθρώπους έγκειται στο γεγονός ότι ο ιός εξαπλώνεται πολύ γρήγορα, επειδή δεν υπάρχει ακόμη ανοσοπροστασία, αλλά δεν έχουμε ιταλικές συνθήκες στη Γερμανία. Έχουμε ένα καλό σύστημα υγείας και είμαι πεπεισμένος ότι μπορούμε να διαχειριστούμε την πανδημία καλά».

Ο πρωθυπουργός του Schleswig-Holstein, Daniel Günther (CDU), από την άλλη πλευρά, είπε  στην «Die Zeit» για ενδεχόμενη χαλάρωση των μέτρων από την επόμενη εβδομάδα, με ενδεχόμενη επαναλειτουργία εστιατορίων, καφετεριών και μπαρ και γενικώς «όπου είναι χωρικά δυνατή η διατήρηση της απόστασης, οι κανονισμοί μπορούν να χαλαρώσουν και πάλι».

Πηγή



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 322 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ......ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τζιχαντιστές αποκεφάλισαν σε γήπεδο 50 άνδρες και αγόρια και στην συνέχεια τους τεμάχισαν

Εκλογές ΗΠΑ: Επικυρώθηκε η νίκη Μπάιντεν στην Τζόρτζια.| Ο θυμωμένος Έλληνας

Στα 12 ναυτικά μίλια από τη Ρόδο το Oruc Reis θυμίζοντας μας τις “πρώην κόκκινες γραμμές"...

Έξι μήνες μπάχαλου - Πανικόβλητη η κυβέρνηση επανιδρύει το υπουργείο για τη μεταναστευτική πολιτική

Τι είναι η μέθοδος mRNA που μας έδωσε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Αλλάζει το ανθρώπινο DNA;|Ο θυμωμένος Έλληνας

Οι τούρκοι πειρατές του Αιγαίου

Καρυάτιδες:Η λέξη “Καρυάτις” στα αρχαία Ελληνικά, σημαίνει “κόρη από τις Καρυές”, μια αρχαία πόλη στις πλαγιές του Πάρνωνα, κοντά στη Σπάρτη.Η ιστορία τους!

Τουρκικής ιδιοκτησίας η BioNTech που ανακάλυψε με την Pfizer το πρώτο δυτικό εμβόλιο κατά του κορωνοϊού| Ο θυμωμένος Έλληνας

19το.. Συνέδριο ΚΚΕ: «Αν Γίνει Πόλεμος Με Τουρκία, Εμείς Θα Χτυπήσουμε Την Ελληνική Αστική Τάξη»