Αρχιεπ. Αθηνών: «Η αργία είναι για τους τεμπέληδες» (βίντεο)


Αρχιεπ. Αθηνών: «Η αργία είναι για τους τεμπέληδες» (βίντεο)

Διαδώστε:
Αρχιεπ. Αθηνών: «Η αργία είναι για τους τεμπέληδες» (βίντεο)

«Έγινε αυτό που έπρεπε να γίνει. Όλα τα άλλα είναι αστειότητες και προφάσεις. Η αργία είναι για τους τεμπέληδες» δήλωσε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος κληθείς να σχολιάσει την απόφαση του υπουργείου Παιδείας αναφορικά με την εορτή των Τριών Ιεραρχών.
Ο Μακαριώτατος πρόσθεσε ότι η ημέρα των Τριών Ιεραρχών είναι μια σχολική εορτή, κατά την οποία τα παιδιά σύμφωνα με το πρόγραμμα του σχολείου τους θα παρακολουθήσουν τις εκδηλώσεις, θα πάνε στην εκκλησία και θα κάνουν μάθημα. Και επανέλαβε με νόημα: «Έγινε αυτό που έπρεπε να γίνει»



 

Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ

Αναστάτωση προκλήθηκε χθες στις σχολικές κοινότητες αναφορικά με την εορτή των Τριών ιεραρχών καθώς το υπουργείο Παιδείας στη διάρκεια της χθεσινής ημέρας εξέδωσε δύο εγκυκλίους:

Η 1η εγκύκλιος που εκδόθηκε το πρωί ,από την υφυπουργό Παιδείας Σ. Ζαχαράκη, ορίζει ότι την 30η Ιανουαρίου, ημέρα εορτασμού των Τριών Ιεραρχών δεν θα διεξαχθεί διδασκαλία μαθημάτων, και, η 2η διορθωτική εγκύκλιος- ανακοίνωση,η οποία εκδόθηκε αργά χθες  το απόγευμα από την υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως, και τελικά θα ισχύσει, ορίζει ότι το σχολείο θα λειτουργεί κανονικά και θα πραγματοποιείται το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων της ημέρας.

Ειδικότερα η 1η εγκύκλιος προβλέπει τα εξής:

Α. Την 30η Ιανουαρίου, ημέρα εορτασμού των Τριών Ιεραρχών, στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν θα διεξαχθεί διδασκαλία μαθημάτων, αλλά θα
πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις και δραστηριότητες σχετικές με το περιεχόμενο της συγκεκριμένης γιορτής, δηλαδή την προσφορά των Τριών Ιεραρχών στα Γράμματα.

Β. Επιπλέον, τη συγκεκριμένη μέρα δύναται να πραγματοποιηθεί εκκλησιασμός, κατά την κρίση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών και εφόσον οι συνθήκες το επιτρέπουν.

Η 2η εγκύκλιος-ανακοίνωση που τελικά θα ισχύει ορίζει:

Α. Η 30ή Ιανουαρίου κάθε έτους, ημέρα της εορτής των Τριών Ιεραρχών, αποκαθίσταται ως ημέρα πραγματοποίησης εορταστικών εκδηλώσεων προς τιμήν των τριών Αγίων και της Παιδείας, καθώς και όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας, αναφέρει ανακοίνωση του υπουργείου παιδείας, ενώ τονίζονται τα εξής:

Β. Η εν λόγω ρύθμιση αφορά τόσο την πρωτοβάθμια όσο και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, δημόσια και ιδιωτική.

Γ. Κατά τα λοιπά, το σχολείο θα λειτουργεί κανονικά και θα πραγματοποιείται το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων της ημέρας.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 322 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ......ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τζιχαντιστές αποκεφάλισαν σε γήπεδο 50 άνδρες και αγόρια και στην συνέχεια τους τεμάχισαν

Εκλογές ΗΠΑ: Επικυρώθηκε η νίκη Μπάιντεν στην Τζόρτζια.| Ο θυμωμένος Έλληνας

Στα 12 ναυτικά μίλια από τη Ρόδο το Oruc Reis θυμίζοντας μας τις “πρώην κόκκινες γραμμές"...

Έξι μήνες μπάχαλου - Πανικόβλητη η κυβέρνηση επανιδρύει το υπουργείο για τη μεταναστευτική πολιτική

Τι είναι η μέθοδος mRNA που μας έδωσε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Αλλάζει το ανθρώπινο DNA;|Ο θυμωμένος Έλληνας

Οι τούρκοι πειρατές του Αιγαίου

Καρυάτιδες:Η λέξη “Καρυάτις” στα αρχαία Ελληνικά, σημαίνει “κόρη από τις Καρυές”, μια αρχαία πόλη στις πλαγιές του Πάρνωνα, κοντά στη Σπάρτη.Η ιστορία τους!

Τουρκικής ιδιοκτησίας η BioNTech που ανακάλυψε με την Pfizer το πρώτο δυτικό εμβόλιο κατά του κορωνοϊού| Ο θυμωμένος Έλληνας

19το.. Συνέδριο ΚΚΕ: «Αν Γίνει Πόλεμος Με Τουρκία, Εμείς Θα Χτυπήσουμε Την Ελληνική Αστική Τάξη»