Η λέξη «Μακεδονία» αντικαταστάθηκε με το γράμμα «Μ» που μοιάζει με... ΝΔ

Η λέξη «Μακεδονία» αντικαταστάθηκε με το γράμμα «Μ» που μοιάζει με... ΝΔ!



Και όμως διαπράχθηκε κι αυτό και δεν αντιδράει ΚΑΝΕΙΣ μας...


Γράφει ο Πέτρος Αναστασίου
Μπορεί να ακούγεται αστείο, αλλά πλέον το επίσημο σήμα για τα προϊόντα της μακεδονικής γης, το οποίο πουθενά δεν γράφει το «Μακεδονία» είναι πλέον το... «Μ»!
Και μάλιστα ένα «Μ» του οποίο η καλλιτεχνική απεικόνιση θυμίζει απελπιστικά... το σήμα της ΝΔ!
Το σήμα παρουσιάστηκε σήμερα, παρουσία του πρωθυπουργού, από τον ΣΕΒΕ, ως το επίσημο σήμα για τα μακεδονικά προϊόντα, αλλά με ολική παραίτηση από τον όρο «Μακεδονία», μια λέξη η οποία «κουρεύτηκε» κι έμεινε μόνο το «Μ».
Κι αν στο εξωτερικό την μπερδεύουν με την... πλέον γνωστή παγκοσμίως νεοελληνική λέξη που επίσης ξεκινά από «Μ» και επίσης τελειώνει σε «ία»;
 
Η παρουσίαση του σήματος έγινε στο Τhessaloniki Summit και πλέον η Μακεδονία είναι απλά «Μ».
Το κεντρικό σύνθημα του σήματος θα είναι «Makedonia the GReat», ενώ θα υπάρχουν και παραλλαγές του ανάλογα με την κατηγορία του προϊόντος: «Great Land», «Great Food», «Great Wine» ενώ τα χρώματά του είναι άσπρο και μπλε.
Το σήμα, που παρουσίασε ο Πρόεδρος του ΣΕΒΕ-Συνδέσμου Εξαγωγέων Γεώργιος Κωνσταντόπουλος, θα κατατεθεί στο Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο Αλικάντε.
Το σήμα αφορά τα μακεδονικά προϊόντα των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο σύνολο της Μακεδονίας.
Τώρα ποιος εμποδίζει τους Σκοπιανούς να βάλουν κι αυτοί ένα «Μ», στα προϊόντα τους, είναι απορίας άξιο.
Και τι σημαίνει ένα απλό «Μ» στις διάφορες χώρες του κόσμου που δεν θα έχουν ενημερωθεί για την καμπάνια του ΣΕΤΕ; 
Το σήμα θα συνοδεύει συσκευασίες, προωθητικό υλικό ή οτιδήποτε άλλο κάθε εμπορικού σήματος προϊόντος ή κάθε λογότυπου ελληνικής εταιρείας, που έχει λόγους να τονίσει την ελληνική καταγωγή της μακεδονικής της ταυτότητας, αλλά δεν θα γράφει πουθενά ότι πρόκειται για την «Μακεδονία»!
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έδωσε συγχαρητήρια σε όσους εργάστηκαν για το σήμα.
Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο

ΣΧΟΛΙΟ : Αυτοί πάντως ΔΕΝ ντρέπονται να το παίζουν Μακεδόνες και να το γράφουν κανονικά!!!
Το πρόβλημα παραμένουμε ΕΜΕΙΣ… Αλλά ο στόχος τους είναι να μείνει το Μ, από εδώ κι από εκεί ώστε να ενοποιηθεί σε μια η Μακεδονία για να ΜΗΝ παραπονιέται κανένας μας!!!!
Ε ! ρε τι ζούμε και δεν το παίρνουμε είδηση….

ΤΟΔΑ ΕΔΩ>>ΠΗΓΗ
ΚΑΙ ΕΔΩ>>ΠΗΓΗ
ΚΑΙ ΕΔΩ>>ΠΗΓΗ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 322 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ......ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τζιχαντιστές αποκεφάλισαν σε γήπεδο 50 άνδρες και αγόρια και στην συνέχεια τους τεμάχισαν

Εκλογές ΗΠΑ: Επικυρώθηκε η νίκη Μπάιντεν στην Τζόρτζια.| Ο θυμωμένος Έλληνας

Στα 12 ναυτικά μίλια από τη Ρόδο το Oruc Reis θυμίζοντας μας τις “πρώην κόκκινες γραμμές"...

Έξι μήνες μπάχαλου - Πανικόβλητη η κυβέρνηση επανιδρύει το υπουργείο για τη μεταναστευτική πολιτική

Τι είναι η μέθοδος mRNA που μας έδωσε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Αλλάζει το ανθρώπινο DNA;|Ο θυμωμένος Έλληνας

Οι τούρκοι πειρατές του Αιγαίου

Καρυάτιδες:Η λέξη “Καρυάτις” στα αρχαία Ελληνικά, σημαίνει “κόρη από τις Καρυές”, μια αρχαία πόλη στις πλαγιές του Πάρνωνα, κοντά στη Σπάρτη.Η ιστορία τους!

Τουρκικής ιδιοκτησίας η BioNTech που ανακάλυψε με την Pfizer το πρώτο δυτικό εμβόλιο κατά του κορωνοϊού| Ο θυμωμένος Έλληνας

19το.. Συνέδριο ΚΚΕ: «Αν Γίνει Πόλεμος Με Τουρκία, Εμείς Θα Χτυπήσουμε Την Ελληνική Αστική Τάξη»