Οι Ουκρανοί έλαβαν εντολή να αποχωρήσουν από το Σεβεροντονέτσκ! – Το Κίεβο παραδέχεται την ήττα - Ο Θυμωμένος Έλληνας


Οι Ουκρανοί έλαβαν εντολή να αποχωρήσουν από το Σεβεροντονέτσκ! – Το Κίεβο παραδέχεται την ήττα

Οι Ουκρανοί έλαβαν εντολή από το Κίεβο να αποχωρήσουν από το Σεβεροντονέτσκ καθώς η παραμονή τους στην πόλη και άρα και στο Λισιτσάνσκ δεν έχει πλέον κανένα νόημα ενώ κινδυνεύουν εκμηδενισμό.

Το βρετανικό BBC επιβεβαίωσε ότι δόθηκε εντολή αποχώρησης.

Οι ουκρανικές δυνάμεις “θα πρέπει να αποχωρήσουν” από το Σεβεροντονέτσκ, δήλωσε σήμερα ο κυβερνήτης της επαρχίας.

Το να παραμένουμε σε θέσεις που βομβαρδίζονται συνεχώς εδώ και μήνες απλώς και μόνο για να παραμείνουμε εκεί δεν έχει νόημα, δήλωσε ο κυβερνήτης της επαρχίας Λουχάνσκ Σέρχι Χαϊντάι μιλώντας σε τηλεοπτικό δίκτυο.

Στο Telegram δήλωσε ότι “Οι ουκρανικές ένοπλες δυνάμεις πρέπει να αποχωρήσουν από το Σεβεροντονέτσκ. Έχουν λάβει τη σχετική εντολή”.

Ήδη υπάρχουν αναφορές για «συντεταγμένες αποχωρήσεις» των Ουκρανών από το Azot.

Σύμφωνα με τον Χαϊντάι, το Σεβεροντονέτσκ “έχει σχεδόν μετατραπεί σε ερείπια” λόγω των συνεχών βομβαρδισμών. “Ολες οι βασικές υποδομές έχουν καταστραφεί. Το 90% της πόλης έχει υποστεί ζημιές, το 80% των σπιτών θα πρέπει να κατεδαφιστούν”, πρόσθεσε.

Η Λισιτάσνκ θεωρείται ότι θα περάσει στην κατοχή των ρωσικών δυνάμεων καθώς η πόλη αυτή δεν μπορεί να σταθεί μόνη της χωρίς οδούς ανεφοδιασμού και εντελώς περικυκλωμένη από κάθε κατεύθυνση.

Η επαρχία Λουχάνσκ μαζί με το Ντονέτσκ αποτελούν την κοιλάδα του Ντονμπάς, την οποία η Ρωσία και οι ρωσόφωνοι στην ανατολική Ουκρανία θέλουν να καταλάβουν όχι μόνο γιατί κατοικείται από εθνικά Ρώσους αλλά γιατί στρατηγικά εξασφαλίζει την περαιτέρω νικηφόρα πορεία των ρωσικών δυνάμεων.

Με την κατάληψη του Ντόνμπας οι ρώσοι αποκτούν μια μεγάλη έκταση εντός της ουκρανικής επικρατείας που αποτελεί «σφήνα» στην «καρδιά» της Ουκρανίας.

Η περιοχή έχει άμεση σύνδεση με την ρωσική επικράτεια και συνεπώς είναι πολύ εύκολο για τις ρωσικές δυνάμεις να ανεφοδιάζονται συνεχώς όπως και να αποστέλλονται ενισχύσεις από την Δυτική Στρατιωτική Διοίκηση.

Οι Ρώσοι θα μπορούν να περάσουν αφθονία πυρομαχικών και οπλικών συστημάτων και να τα προωθήσουν στα μέτωπα του Χάρκοβο και της Οδησσού.

Όλη η περιοχή θα χρησιμέψει σαν ένα τεράστιο προγεφύρωμα ενώ θα προσφέρει και «ασπίδα» στις ρωσικές δυνάμεις που έχουν καταλάβει την περιφέρεια της Ζαπορίζια.

“Από πολλές απόψεις η τύχη του Ντονμπάς αποφασίζεται εκεί”, είχε δηλώσει πρόσφατα ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι αναφερόμενος στο Σεβεροντονέτσκ.
Παραμένει ζήτημα πως οι Ουκρανοί θα καταφέρουν να στήσουν νέες άμυνες σε Σλαβιάσνκ και Κραματόρσκ καθώς δεν έχουν πλέον «προγεφυρώματα» για να τις υποστηρίξουν.
Είναι πολύ πιθανό να αποχωρήσουν και από εκεί καθώς ένας αγώνας για να κράτήσουν τις δύο πόλεις θα στοιχίσει πάρα πολύ σε πολύτιμες εφεδρείες που θα τις χρειαστούν για το Χάρκοβο και την Οδησσό.
Ο πόλεμος στο Ντόνμπας οδεύει προς το τέλος του όχι όμως και ο πόλεμος στην Ουκρανία.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΟ ΑΡΘΡΟ 322 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ......ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ|Ο θυμωμένος Έλληνας

Τζιχαντιστές αποκεφάλισαν σε γήπεδο 50 άνδρες και αγόρια και στην συνέχεια τους τεμάχισαν

Εκλογές ΗΠΑ: Επικυρώθηκε η νίκη Μπάιντεν στην Τζόρτζια.| Ο θυμωμένος Έλληνας

Στα 12 ναυτικά μίλια από τη Ρόδο το Oruc Reis θυμίζοντας μας τις “πρώην κόκκινες γραμμές"...

Έξι μήνες μπάχαλου - Πανικόβλητη η κυβέρνηση επανιδρύει το υπουργείο για τη μεταναστευτική πολιτική

Τι είναι η μέθοδος mRNA που μας έδωσε το εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Αλλάζει το ανθρώπινο DNA;|Ο θυμωμένος Έλληνας

Οι τούρκοι πειρατές του Αιγαίου

Καρυάτιδες:Η λέξη “Καρυάτις” στα αρχαία Ελληνικά, σημαίνει “κόρη από τις Καρυές”, μια αρχαία πόλη στις πλαγιές του Πάρνωνα, κοντά στη Σπάρτη.Η ιστορία τους!

Τουρκικής ιδιοκτησίας η BioNTech που ανακάλυψε με την Pfizer το πρώτο δυτικό εμβόλιο κατά του κορωνοϊού| Ο θυμωμένος Έλληνας

19το.. Συνέδριο ΚΚΕ: «Αν Γίνει Πόλεμος Με Τουρκία, Εμείς Θα Χτυπήσουμε Την Ελληνική Αστική Τάξη»